MiHijo skrev 2010-07-23 11:44:49 följande:
LillaMy3: Tror du det tog sig för oss nu??? Ska bli spännande, såg att du skrev på dag 32 borde med funka utan. Men jag har oxå ätit pergotime, trippelkur.
Men som sagt, jag hade bara sex en dag och det var den dagen jag lade upp bilden här på ÄL testet.
Synd om det inte tar sig denna gången eftersom det var sista gången med pergotime nu på ½ år. Ska ju äta metformin nu, men fick sluta, mådde så dåligt utav dom, men ska fortsätta med dom snart igen, men 1 tablett per dag en öka upp te dom tre ja ska äta om dagen.
Å fick för mig att du hade en perofri månad

Sorry.
En gång skall ju räcka

Och var testen positiva den dagen ni hade sex så var ni ju så nära som möjligt! Vi hade sex dagen innan, samma dag och dagen efter. Har mått småilla sen i tisdags. Alldeles för tidigt för att räknas som symptom, så det är bara mysko. Trött och hungring, men det är jag alltid efter äl har jag upptäkt.
Om det inte tar sig för oss nu så bokar jag in mig hos gyn i augusti. Eller nja, det gör jag nog vilket fall som helst egentligen.
Metformin ja! Det kan man ju bli lite körig i magen av om inte annat. Samt att man kan känna av lite lågt blodsocker om man inte tar dem med mat. Trappa upp lite försiktigt låter som en bra ide.
Men hoppas du slipper dem!