• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

ok.....ja man blir helt knäpp, för dom visar olika allihopa.

jag haqr lite små molande värk i magen, men ÄL test ska jag göra sen vid lite över tre tiden.

förhoppningsvis så kanske det är ÄL som börjar komma.....vi får se om jag får ondare. sist hade jag ju sååååå jävla ont att jag höll på att svimma, låg i soffan och kändes so jag hade spyor uppe i halsen. den dagen var inte rolig. men hade lite sådär molande värk två dagar innan och tredje dagen var hemsk. men lyckades ha sex då men då blev det inget.

så får se denna gången när ÄL kommer. sist var det 60 dagar efter pego kuren.

• MiHijo

kollade ditt bildgalleri. skumt de där alltså. på den 4 maj så var det ju till och med starkare. du hade kanske ÄL då?! men inte känt av det.

och sen om man blir gravid kan man ju oxå få en liten blödning. så du kanske har blivit gravid isf?

• MiHijo

ok, vad visar ditt ÄL test idag då?

kan ju varit så att du blivit gravid.

• MiHijo

var det mkt blödning du hade??? eller typ lite och hur länge?

• MiHijo

Kanske är så att du har blivit gravid då, så var det för mig med mitt första barn. Så håller tummarna för dig/er!

• MiHijo

SKUMT! men hade jag varit du, om du får ont mer i magen å mer blödningar så hade jag åkt in te sjukhuset och kollat upp det.

• MiHijo

ok, du borde kanske kolla upp det då så du får reda på vad det kan vara. du kan nog inte testa förrän om ca två veckor iaf.

• MiHijo

okej, hoppas dom ringer upp snart då! har inte jag haft ngn ÄL under hela veckan så ska jag med ringa nästa vecka på måndag. för jag tnker ju då inte vänta hur länge som helst. dom får banne me kolla upp detta alltså.

• MiHijo

ok, ska kolla... kostar de ngt att vara medlem?

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...