Inlägg från: FruSen |Visa alla inlägg
  • FruSen

ni med katt!

TrueLoveNeverDies skrev 2010-04-06 15:15:38 följande:
    Ja, amalie79, jag bor i hyresrätt och har som tur aldrig *peppa peppa ta i trä* råkat ut för något sådant under mina 6år tillsammans med min katt. att spola ner kattbajs anser jag som vanlig avföring så varför inte? Slänger ju inte ner sanden i fråga så vilken skada skulle det då kunna göra? Min skit är ju fan så mycket större än en liten katts. Om du slänger din katts bajs i påsar så är det ju bra för dig. För min del funkar det bra nog ändå med toaletten...
    Hmm, det blir ju inte stopp i din toalett utan i grannens...
    (fördelen och nackdelen med att bo i flerfamiljshus)
  • FruSen

Jag har alltid silat sanden (såklart) och kastat i soppåse.
    Att slänge det i toaletten är för mig lika främmande som att slänga ner matresterna där... Eller bindan... osv. Tanken har aldrig slagit mig.

• FruSen
    TrueLoveNeverDies skrev 2010-04-06 19:26:25 följande:
    Men HUR ska det kunna bli stopp i NÅGONs toalett när jag INTE spolar ner någon kattsand??? Alltså är det NÅGON som kan förklara det för mig??
    Nu har jag aldrig sagt något om kattsand. Jag svarade ang stopp i toan i hyresrätt och menade att om det blir stopp så blir det inte (alltid) i DIN toalett utan mer troligt blir det stopp i grannens. Oavsett om du spolar ner kattsand, kattbajs, toalettpapper, tvättlappar eller bindor.  '
    Tagga ner.
  • FruSen
    sirisdotter skrev 2010-04-06 19:42:02 följande:
    En granne fick cirka 1 dm avloppsvatten upp ur golvbrunnen ut i badrummet.  Vår fastighetsskötare förklarade det med att någon i samma trappuppgång hade spolat ner kattsand (mannen vars badrum blev illaluktande har ingen katt).
    Mysigt.
    Stackars grannen (utan katt alltså)
Svar på tråden ni med katt!