Inlägg från: unforgettable |Visa alla inlägg
  • unforgettable

ni med katt!

Här slängs de i toan eftersom vi har kattsand som inte fastnar på bajset utan bara gör klumpar av kisset, å de slängs i påse i soptunnan

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • unforgettable
    TrueLoveNeverDies skrev 2010-04-06 20:29:40 följande:
    Äntligen en till! Visst är det effektivt?? :)
    Haha verkligen, spar alla jävla påsar som annars skulle gå åt o dessutom försvinner lukten direkt :) SMidigare o billigare kan de inte bli =)
  • unforgettable
    vivillblitre skrev 2010-04-06 20:39:17 följande:
    Köp den miljövänliga sanden me som jag använder till mina kisar :)
    Min är redan miljövänlig... Och dessutom fastnar inte sanden på bajset så de kan enkelt spolas ner...
  • unforgettable
    M Hellin skrev 2010-04-06 20:39:09 följande:
    Ingen som tänker testa den här? www.litterkwitter.com.au/en/index.php Den fungerar på alla mina katter utom en, dock är jag tvungen att ha locket nerfällt nuförtiden annars hamnar allt annat som får plats i toan.
    Vill inte dela toa med min katt!
  • unforgettable
    malca skrev 2010-04-06 23:20:44 följande:
    Lär katten gå på människotoaletten så slipper ni allt vad kattsand och kattlådor heter. Min katt använder toan och det är helt underbart, man slipper lukten, slipper handskas med kiss å bajs och slipper sand överallt.Tror nog det går att lära alla katter om man använder Litter Kwitter. Kolla www.litterkwitter.com Har nog provat det mesta i kattsandsväg och det nästbästa är en låda med iläggslåda som har små hål och stora släta runda stenar i. Kisset rinner ner i bottenlådan som man tömmer i toa/badkar/dusch och bajset slängs i toan. Man behöver inte köpa kattsand, bara skölja av stenarna då och då. Minns inte vad den heter och den är rätt dyr, men det tjänar man ju in på att inte behöva köpa sand.
    Men inge trevligt o dela toa med katten.... Då kan ja lika gärna skita i kattens toa... Tänk vad mkt mask m.m som smittar ner oss om katten ska gå på våran toa! Nej tvi vare!
  • unforgettable

Haha patetiskt att bråka om kattsand :D Tänk att de ska vara så svårt att bara svara på en fråga och ge en åsikt utan att behöva resa ragg o hugga mot alla som inte tycker samma :D

Svar på tråden ni med katt!