TrueLoveNeverDies skrev 2010-04-07 10:59:23 följande:
Men herre gu'! Detta är ju helt fantastiskt!Nu kom det ju i alla fall fram att det INTE är lukten från kissekattbajset man ska akta sig för, utan för att passa sig för att använda kattspaden till allt annat ÄN att göra rent lådan med. Så med andra ord får jag inte slicka på spaden efter att jag gjort rent lådan? Låter ju jävligt logiskt om du frågar mig. Och vilken, jag undrar verkligen vilken människa skulle få för sig att göra rent en kattlåda och sedan INTE tvätta händerna!? Bajs som bajs - det är ju som om denne person skulle torka sitt egna arsle och sedan gå till köket och ställa sig och rulla köttbullar UTAN att ha tvättat händerna.... det säger ju sig självt att man blir sjuk då...eller???
Jag vet inte vad ditt problem är egentligen? vad trodde du egentligen? Att bakterierna hoppade in i munnen på dig eller?
Är det bakterier betyder inte det att det bara är till att tvätta bort.
Hade det varit helt ofarligt hade det knappast stått på lattsandsförpackningen, på i stortsätt alla gravid sidor på nätet. Och då skulle ju inte barnmorskor m.m. inte nämnt det.
Men visst det är upp dig dig hur allvarligt du vill se på det.. och vi har knappast bett om din åsikt om det!