vivillblitre skrev 2010-04-07 11:07:11 följande:
Jag vet inte vad ditt problem är egentligen? vad trodde du egentligen? Att bakterierna hoppade in i munnen på dig eller? Är det bakterier betyder inte det att det bara är till att tvätta bort.Hade det varit helt ofarligt hade det knappast stått på lattsandsförpackningen, på i stortsätt alla gravid sidor på nätet. Och då skulle ju inte barnmorskor m.m. inte nämnt det. Men visst det är upp dig dig hur allvarligt du vill se på det.. och vi har knappast bett om din åsikt om det!
Mitt problem? Jag har inget som hellst problem.
Men DU måste ju förstå att det låter jävligt komiskt, och att jag då bara undrade vad folk gjorde för att få i sig dessa bakterier? Logiskt att undra om man inte vet eller hur?
Om man nu inte kan "tvätta" bort dessa, ja, men då får man väl sprita händerna, sätta på sig skyddshandskar eller vafan det nu kan behövas... men jag förstår fortfarande inte hur bajsets bakterier ska kunna hamna i munnen om man nu inte äter skiten??? Spaden man använder är ju "ganska" lång och har den inte badat i kattsanden så borde den (teoretiskt sett) vara ren(?) Eller du kanske plockar bajset med händerna??
Jag kanske är dum... men jag tycker mitt tänkande är jävligt logiskt