• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-04-18 17:46:07 följande:
    Ja, fy för att behöva rensa bland kläderna Och mer lär det ju behöva tryckas in efter salgen En hel garderob är typ full med gamla papper, sambon tycker man behöver spara på alldeles för mycket
    ingen källare??{#lang_emotions_dreamer} där passar gamla pappaer bäst
    andras barn och mina älskade ungar
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:36:05 följande:
    då kan jag få problem, men inget man vet än...  
    Attans då! Den helgen är jag långledig och det är lugnt på sambons jobb. Nåväl, det kanske löser sig en annan helg också
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • stökmamma

nu blev jag påmind om Mimmis garderob, men den måste tas den me.... finns lixom inget roligt i den {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_dreamer}

• stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:57:24 följande:
    Attans då! Den helgen är jag långledig och det är lugnt på sambons jobb. Nåväl, det kanske löser sig en annan helg också

vet inte om och vart J jobbar så det är inget att fundera på än Mamma är "upptagen" med att passa hus {#lang_emotions_undecided} så det kan bli knöligt, vill inte gärna slänga in ungarna där.... när inte kusinerna är hemma
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:59:30 följande:
    vet inte om och vart J jobbar så det är inget att fundera på än Mamma är "upptagen" med att passa hus  så det kan bli knöligt, vill inte gärna slänga in ungarna där.... när inte kusinerna är hemma
    Vi får helt enkelt avvakta och se. Skulle helst vilja slippa ta ledigt från jobbet en dag då jag redan VAB:at och tagit ledigt innan.
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-04-18 17:46:07 följande:
    Ja, fy för att behöva rensa bland kläderna Och mer lär det ju behöva tryckas in efter salgen En hel garderob är typ full med gamla papper, sambon tycker man behöver spara på alldeles för mycket
    jo, lite papper e bra o ha.. men blir det för mycket, då åker det på tippen

hua.. så mycket kläder som jag fotar nu ??
    HUR fick allt plats?
    det e trångt nu, o då har jag typ lika mycket på golvet????? {#lang_emotions_surprised}

nu har min modell kommit in.. men hon e inte på bra humör
    så får vänta med o prova liite..
    ska se om jag kan lura henne..
    * 3 underbara busfrön *
  • h80
    Duntoffla skrev 2010-04-18 17:32:19 följande:
    Ja, det låter bra det. Hoppas för egen del att det blir runt Kristi Himmelfärd så jag är ledig.*middagsdags*CU
    kristi himmelfärd låter väldigt bra tycker jag oxå. Då är syrran på besök o kan följa med o agera bebisvakt {#lang_emotions_smile}
  • Duntoffla
    h80 skrev 2010-04-18 18:03:02 följande:
    kristi himmelfärd låter väldigt bra tycker jag oxå. Då är syrran på besök o kan följa med o agera bebisvakt
    Perfekt ju!
  • LJ2
    Duntoffla skrev 2010-04-18 18:01:41 följande:
    Vi får helt enkelt avvakta och se. Skulle helst vilja slippa ta ledigt från jobbet en dag då jag redan VAB:at och tagit ledigt innan.
    Om det är rätt vecka..
    då har jag betalt *ATF som vi får plocka lite när vi behöver, har inga klämdagar ist o va lediga på*
    annars vet inte jag vad jag ska ha mina timmar till.. har lixom räknat med att de ska va till salgdagar
    extra sem kanske? *funderar*

fota va det ja.. {#lang_emotions_money_mouth}
    * 3 underbara busfrön *
  • Tic1

Behöver hjälp igen, helst så fort som möjligt oxå{#lang_emotions_wink}!!Ni som har årtes modell av Molos basketkängor i storlek 22 eller 23, vilket innermått är det på dem??Är det precis samma innermått på dem som på årets ballerinasko??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17