• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-01-13 16:34:37 följande:
    Hehe, jag måste förresten bara visa er shoppingtokiga det här bra erbjudandet vi såg på Lindex idag! Chans till riktig superdeal alltså!!! 
    Tyvärr fattar jag inte hur jag ska förminska den.... 
  • Lalalong
    Buttelina skrev 2011-01-13 16:39:32 följande:
    hahaha skitkul
    Hihi, eller hur!!

Vi gick och fnissade åt det hur länge som helst efteråt. Vi undrade lite om dom själva visste att det blivit fel eller om personalen gick där inne lyckligt ovetandes. Vi funderade lite på att säga till men sen kom vi fram till att nääää, dom kan gott bjuda på dom fnissningarna hos andra som går förbi också  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-13 16:41:22 följande:
    Hihi, eller hur!!

Vi gick och fnissade åt det hur länge som helst efteråt. Vi undrade lite om dom själva visste att det blivit fel eller om personalen gick där inne lyckligt ovetandes. Vi funderade lite på att säga till men sen kom vi fram till att nääää, dom kan gott bjuda på dom fnissningarna hos andra som går förbi också  
    haha grejen är att säkert 90% av alla inte tänkte på det ens. vilken tabbe haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Lalalong
    Buttelina skrev 2011-01-13 16:43:27 följande:
    haha grejen är att säkert 90% av alla inte tänkte på det ens. vilken tabbe haha
    Hahaha, nä förmodligen inte!!! 
    Var tvungen att gå in och kolla på skyltarna där inne och där stod det rätt. Så hur tusan det har kunnat bli fel på bara en skylt är också en gåta
    Det var dagens skratt i alla fall  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Tjollabolla

Gaaaaaaaa jag är såååå shoppingsuuugen!!!!!!!!! Är det nån som hört nåt fran ajabaja??? Jag mailade i förmiddags, inget svar än. Har ni andra betalt in?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-01-13 16:47:41 följande:
    Gaaaaaaaa jag är såååå shoppingsuuugen!!!!!!!!! Är det nån som hört nåt fran ajabaja??? Jag mailade i förmiddags, inget svar än. Har ni andra betalt in?
    Jag har inte betalat in och inte hört något, risken är väl ganska stor att mina termobyxor inte finns känns det som
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    inget hört, mailade bårde igår och idag. Tänker inte betala innan jag hör något
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-13 16:20:51 följande:
    Tack för fin post idag!
    BRA att den kom fram. Tyckte du att det syntes mycket?
  • SmillaMilla
    Jag har inte hört något, betalade kanske dumt nog med kort direkt. Men man får väll tillbaka pengarna om det inte finns.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-13 16:50:33 följande:
    Jag har inte betalat in och inte hört något, risken är väl ganska stor att mina termobyxor inte finns känns det som
    Vad har du beställt för termobyxor?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17