• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Nu ska jag betala alla mina senaste synder, alltid lika kul . Har nog aaaldrig shoppat så mkt på T som nu! Kom på att Lia har i stort sett inte en byxa i 62 än mindre nån body. Å det är hög tid för det nu! Sen trillade jag dit på funkybaby igår med, fraktfritt och rea på nyheter, det gillas!

Butte, vad har du shoppat?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 09:35:45 följande:
    Nu ska jag betala alla mina senaste synder, alltid lika kul . Har nog aaaldrig shoppat så mkt på T som nu! Kom på att Lia har i stort sett inte en byxa i 62 än mindre nån body. Å det är hög tid för det nu! Sen trillade jag dit på funkybaby igår med, fraktfritt och rea på nyheter, det gillas!Butte, vad har du shoppat?
    en lila miniappletröja till för den var uuuuunderbar och en småfolk tshirt
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 09:31:38 följande:
    ÅHHH vad är det jag läser!!!GRATTIS BUBBLAN!!!!! Åhhhh vad roligt!  Blir ju helt tårögd. Åhhh så spännande!!!
    Tack sötis {#lang_emotions_heart}

Hoppas det går vägen bara, nervöst som tusan! Vågar inte ropa hej riktigt än då det är så tidigt. *nojjar*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-05-01 09:32:24 följande:
    Hihi vilken gullig notis du skrivit :)
  • MiniM3
    Jag är såå shopping sugen.. Men inge nytt småfolk någonstans som tagit in myyycket? :D
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-05-01 09:56:58 följande:
    Jag är såå shopping sugen.. Men inge nytt småfolk någonstans som tagit in myyycket? :D
    Jag är åxå hoppingsugen

Du har inga fler Katvig filtar att bli av med måntro? {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-01 09:35:45 följande:
    Nu ska jag betala alla mina senaste synder, alltid lika kul . Har nog aaaldrig shoppat så mkt på T som nu! Kom på att Lia har i stort sett inte en byxa i 62 än mindre nån body. Å det är hög tid för det nu! Sen trillade jag dit på funkybaby igår med, fraktfritt och rea på nyheter, det gillas!Butte, vad har du shoppat?
    vad har du shoppat på t?
  • Greksmurfen

gomorn!!
    fick svar igår att hela min beställnng från sveali fanns=) så ett par  jeansshorts, ett par haremjeans  och en rosa mössa =)totalt 390 :P......KAP...;)

sitter å försöker skriva in det sista på mitt arbete om sockerberoende om barn men inte så lätt med en maxen bakandes på dörren å vill komma in =P...(har vridit upp handtaget =P )

mamma till Maximilian född 081028
  • Tjollabolla

Butte, vilken storlek ska jag ta till Milo i lila katvigen?? Kan han ha 104? Det borde han väl? Annars är 116 nästan o det lär väl bli enormt...

• Tjollabolla

Äh nu blev det en 104. Och en sommarsuit till Lia i samma fiiina lila . Tog 68, borde passa i sommar...

Butte: Åh jag vet inte allt jag shoppat, men det är mest ot. Leggings, enormt många klänningar , bodys, byxor... Kul med paket

Bubblan: Jag vet hur det känns, jag är oxå supernojjig på sånt. Man får ta en dag i taget helt enkelt... Det kommer säkert gå jättebra!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17