Zvartaliljan skrev 2011-01-14 23:15:33 följande:
Ja då kan det ju tyvärr vara ärftligt...mina höfter hoppar också ur led vid hopp.
Vi får hoppas på lillebror och att han slipper
Milla har inga problem med det nu då?? Mitt har ju fortsatt upp i vuxen ålder...men de flestas brukar ju försvinna när de är små. Men förbered henne på att graviditet förmodligen blir ett helvete...foglossning + höftledslux i grunden = ohyggligt smärtsamt...jag lärde mig av förra gången o hade stödbälte från start denna gången, tror det hjälpte lite för jag kunde iaf gå i slutet. Med Maia blev det kryckor från 5e månaden och sen rullstol i slutet...men då hade ingen förklarat det där med foglossning och lux för mig riktigt så hade aldrig stödbälte...
Nej hon har inga problem nu. Det var ju väldigt tveksamt om hon skulle få skena överhuvudtaget eftersom det var så lite den "klickade" men hon fick det för säkerhetsskull. I förebyggande syfte

Tyckte ju det var skitjobbigt då, nyfödd liten bebis som såg alldeles liten och hjälplös ut i den där dumma skenan och hon bara grinade och grinade. Men 6 veckor gick fort och jag är såklart superglad att hon fick ha den då om hon slipper problem i framtiden