• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • juliet
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:06:04 följande:
    oj vad du varit duktig kööp lite då
    hehe inte så värst det har bara blivit väldigt mycket annat istället Flört men lillebror ska verkligen ha lite safari
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2011-01-21 10:08:32 följande:
    Jo förresten, brukar VV vara snabba med att skicka? Längesen jag beställde därifrån nu.
    stog 2-5 dagar så hoppas på måndag men seeenast onsdag. lääängesen jag beställde därifrån med men det har alltdi innan tagit max 3 dagar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • solouniko

Det där bonbon printet är jättefint tycker jag med, lite sugen på linne i det

Milla har fått för sig att hon inte behöver sova på dagarna längre, speciellt på dagis. Bannade unge!  Fast då sover hon sitället typ 19-9.30 så det är ju faktiskt inte såå hemskt ändå

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • juliet
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:08:09 följande:
    lite Drömmer
    safari tshirt och långärmad tröja
    colibrileggings
    colibri mössa och klänning
    lepard skor o leggings
    ferarriskor
    neon skaljacka
    bilskrotlinne
    bondgårdströja
    leggings med små funda ringar på. vet inte vad printet heter

det var nog allt
    massa tjusigt Skrattande finns det erbjudande någonstans eller någon bra rea ?
  • Buttelina
    juliet skrev 2011-01-21 10:10:14 följande:
    hehe inte så värst det har bara blivit väldigt mycket annat istället Flört men lillebror ska verkligen ha lite safari
    hehe jaa det måste han ha. tshirten med gröna kantband är sjukast fin!!
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 10:11:32 följande:
    Det där bonbon printet är jättefint tycker jag med, lite sugen på linne i det

Milla har fått för sig att hon inte behöver sova på dagarna längre, speciellt på dagis. Bannade unge!  Fast då sover hon sitället typ 19-9.30 så det är ju faktiskt inte såå hemskt ändå
    bon bon heter det ja har du sett linne nånstans i nån shop? det vill jag gäärna ha
    dutti flicka som sover så bra
    juliet skrev 2011-01-21 10:11:34 följande:
    mmm nä inte på det nya tyvärr. vill du shoppa gammalt så prova ajabaja, llm och bor
  • juliet
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:17:08 följande:
    bon bon heter det ja har du sett linne nånstans i nån shop? det vill jag gäärna ha
    mmm nä inte på det nya tyvärr. vill du shoppa gammalt så prova ajabaja, llm och bor
    tack gumman ska kolla in det genast
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:17:08 följande:
    Nja har nog bara sett det i min lokalabutik än så länge, var iallafall jäättefint med rosa kantband. Minns dock inte vad det var för rygg? Drömmer Fint var det då! Nu idag är hon i sthlm och beställer höstens Molo, haha det är så galet! Ja hon är väldigt snäll som sover så bra, bara njuta tills nästa kommer då för det lär väl bli en kolikbebis Eller nä, jag har ju beställt en till som sover hela nätterna sen nyfödd så jag hoppas på det
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 10:20:15 följande:
    Nja har nog bara sett det i min lokalabutik än så länge, var iallafall jäättefint med rosa kantband. Minns dock inte vad det var för rygg? Drömmer Fint var det då! Nu idag är hon i sthlm och beställer höstens Molo, haha det är så galet! Ja hon är väldigt snäll som sover så bra, bara njuta tills nästa kommer då för det lär väl bli en kolikbebis Eller nä, jag har ju beställt en till som sover hela nätterna sen nyfödd så jag hoppas på det
    ohh om man flörtar med dig kan du köpa ett till mig nästa gång du är där Drömmer
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-01-21 10:20:15 följande:
    tror det är regnbågsrygg?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17