• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla

God morgon!

Här blev man i vanlig ordning väckt av lillasyster. Nu är alla vakna utom sambon.

Sitter här och viker lite tvätt och ska göra en liten klädinventering tror jag. Det känns som att det finns mycket av vissa plagg men sämre med andra.

Är det någon här som beställt Villervallas shorts från senaste kollektionen? Jag undrar lite vilken storlek man ska ta. Förut har jag alltid gått upp 1-2 storlekar men dessa ska vara mer normala. Bör man ha 110 eller 116 till en kille som nu är 102-104 cm lång? 

• jompa
    Duntoffla skrev 2011-01-23 08:13:31 följande:
    God morgon!

Här blev man i vanlig ordning väckt av lillasyster. Nu är alla vakna utom sambon.

Sitter här och viker lite tvätt och ska göra en liten klädinventering tror jag. Det känns som att det finns mycket av vissa plagg men sämre med andra.

Är det någon här som beställt Villervallas shorts från senaste kollektionen? Jag undrar lite vilken storlek man ska ta. Förut har jag alltid gått upp 1-2 storlekar men dessa ska vara mer normala. Bör man ha 110 eller 116 till en kille som nu är 102-104 cm lång? 
    God morgon.
    Allt väl med er? Sitter och slö kollar lite i shoppar men vill ha mer nyheter, pratar mest Katvig och NS tror jag. Finns massor som jag vill ha till ungarna där.
  • lillronya

Godmorgon i tråden!

Vad händer här idag? Inte så mycket ser jag förstås.

jompa skrev 2011-01-23 09:04:40 följande:
    God morgon.
    Allt väl med er? Sitter och slö kollar lite i shoppar men vill ha mer nyheter, pratar mest Katvig och NS tror jag. Finns massor som jag vill ha till ungarna där.
    Jag vill också ha katvig och NS. Har fått någon sorts katvignoja.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-23 09:24:27 följande:
    Godmorgon i tråden!

Vad händer här idag? Inte så mycket ser jag förstås. Jag vill också ha katvig och NS. Har fått någon sorts katvignoja.
    Vilka färger är det som lockar dig av de nya?
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-23 09:32:13 följande:
    Jag har knappt kikat på det nya.

Var kan man se det?
    på Katvigs hemsida
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-01-23 09:32:13 följande:
    Jag har knappt kikat på det nya.

Var kan man se det?
    och här:

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17