• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-25 21:07:18 följande:
    ÅH LÄSTE NYSS ATT SMÅVI stänger butiken såå ledsen för hennes skull
    Såg det igår när jag skulle kika in där. Så synd Men det är nog skitsvårt att hålla webbutiker precis som Liljan säger. Synd...
  • ChokladMoshin

Gomorron

Idag kommer mäklaren och jag är så stressad över det då vi fortf. lever i kaos runt vår renovering av badrummet.
    Tur han kan se över sånt och det inte är han som är spekulant på huset, håller tummarna för en sjysst värdering nu
    Sugen på shopping, men OT Me&i släpps ju idag så får kika lite där tror jag
    Törs man säga man hoppas på en fin filt

Mamma till 4, räcker det nu?
  • solouniko

Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-26 08:11:49 följande:
    Gomorron

Idag kommer mäklaren och jag är så stressad över det då vi fortf. lever i kaos runt vår renovering av badrummet.
    Tur han kan se över sånt och det inte är han som är spekulant på huset, håller tummarna för en sjysst värdering nu
    Sugen på shopping, men OT Me&i släpps ju idag så får kika lite där tror jag
    Törs man säga man hoppas på en fin filt
    God morgon
    Här sitter jag med med me&i, kollar in kläderna på pdf just nu, men inte jättemycket som känns som nåt man måste ha. Vi använder knappt de kläderna, får nog bli till mig själv i så fall för jag använder som
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko
    solouniko skrev 2011-01-26 08:15:16 följande:

Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt

Och förresten, är dom varmare än molos lurvar? Den ser ju så gosig ut Men kanske inte bra om den är mycket tjockare än Molos. Som sagt ska den ju användas i maj
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-01-26 08:16:23 följande:
    God morgon
    Här sitter jag med med me&i, kollar in kläderna på pdf just nu, men inte jättemycket som känns som nåt man måste ha. Vi använder knappt de kläderna, får nog bli till mig själv i så fall för jag använder som
    Jag vill oxå se!!! VAR???
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-26 08:23:20 följande:
    Jag vill oxå se!!! VAR???
    Jag har fått i mail
    inboxa din mail så kan vi väl lösa det
  • Busbellan

Nån som har swedbank och som vet hur man tar reda på iban och swift?
    Har en köpare från Norge och måste ha de uppgifterna. Vet att jag tagit reda på det innan, men kommer inte ihåg var

• ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2011-01-26 08:16:23 följande:
    God morgon
    Hur har du fått tag på den, vill ha vill ha
    Här är det mest stora tjejen som använder Me&i, jag har ju gått ner så mycket så jag kan ha deras kläder nu så jag hoppas hitta fint till mig nu också
    Hur är det med Ella idag?
    Mamma till 4, räcker det nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17