• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2011-01-28 08:24:23 följande:
    Snälla kan jag få ett litet smakråd så här på morgonen. Och helt ot.

Men kan man ha rosa till denna jackan? Svea älskar rosa, hon var inte sååå förtjust i jackan efter brorsan, men skulle hon få ett par rosa skalbyxor till, så kanske. Vad tycks?

Jag tycker det var fint iaf! Med rosa skalbyxor med så blir det toppen!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83

Men kan man ha rosa till denna jackan? Svea älskar rosa, hon var inte sååå förtjust i jackan efter brorsan, men skulle hon få ett par rosa skalbyxor till, så kanske. Vad tycks?

Tycker absolut du kan ha rosa till den jackan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Mawe123

Absolut, jag tror det blir jätte fint ihop!!
    William 000213, Lowe 070712
  • na96gen

Colibri tröjan med knapp har jag sett någonstans men minns inte var.. någon som kan tipsa var jag finner den .. storlek 128 och gärna tighs oxå på samma ställe Hjärta

• Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-28 09:15:30 följande:
    Godmorgon.

Sitter och soffan och myser med Liam, Meja och sambon sover fortfarande.

Hur var det nu, visst var denna liten i storlek?
    www.babyshop.se/data/product/images/L/7397_20...
    Ska beställa colibri muddisar och t-shirt till Meja och funderar på om jag ska ta baby t-shirten eller denna.
    Den är smal iaf och helt underbar
  • rosenkind

Kan nån av er ge råd om pop o molos ytterkläder?
    Köpte en molo pyxis (visst hette de så babyoverallerna) till bebis i magen för nästa vinter, dottern kommer ha rainbow så tänkte de skulle matcha fint

MEN nu undrar jag om den är liten i storlek? Nån som vet om po.p är större i storlek? Det var 80 i molooverallen och bebis (kille) kommer ha den från ca 8 månader - 1 år. Funderar ifall po.p är större i storlek o jag borde köpa en sån på rean...för säkerhets skull...

** carpe diem **
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-28 09:27:15 följande:
    Den är smal iaf och helt underbar
    Men då borde Meja kunna ha 92 va? Visst hade du köpt den till din sötnos?, dom är väl ungefär lika gamla va?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Tjollabolla
    rosenkind skrev 2011-01-28 09:34:31 följande:
    Kan nån av er ge råd om pop o molos ytterkläder?
    Köpte en molo pyxis (visst hette de så babyoverallerna) till bebis i magen för nästa vinter, dottern kommer ha rainbow så tänkte de skulle matcha fint

MEN nu undrar jag om den är liten i storlek? Nån som vet om po.p är större i storlek? Det var 80 i molooverallen och bebis (kille) kommer ha den från ca 8 månader - 1 år. Funderar ifall po.p är större i storlek o jag borde köpa en sån på rean...för säkerhets skull...
    Min tös blir 1 år nu om 2 veckor och hennes Molo i 74 passar fortfarande - dom är inte små.
    Dessutom måste jag säga att den knappt blivit använd, det har varit så kallt så på marken och krälat har hon inte varit och i vagnen (har lammskinnsåkpåse) är hon tillräckligt varm med lurvoverall+varm tröja eller vinterjacka, även när det varit -20....
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • rosenkind
    Tjollabolla skrev 2011-01-28 09:50:11 följande:
    Min tös blir 1 år nu om 2 veckor och hennes Molo i 74 passar fortfarande - dom är inte små.
    Dessutom måste jag säga att den knappt blivit använd, det har varit så kallt så på marken och krälat har hon inte varit och i vagnen (har lammskinnsåkpåse) är hon tillräckligt varm med lurvoverall+varm tröja eller vinterjacka, även när det varit -20....
    Bra, tack!
    Tjejer är ju ofta lite mindre i storlek men då borde ju 80 räcka...
    Jo, jag vet ju att en dyr overall inte är livsnödvändig när de är så små...men är man shoppinggalen så är man
    Bra att ha är den om man ska åka pulka osv... Bara irriterande att den saknar fothällor men jag har ju fram till nästa vinter att sy i ett par...
    ** carpe diem **
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17