• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tic1
    sesssan skrev 2011-02-05 07:27:55 följande:
    Godmorgon..Colibri mössan hur är den i stl..min tjej 4 år har nog lite stort huvud eller så kanske det är det att hon har mkt hår, men hon har i alla fall 54/56 på mössor..vet inte om jag ska ta 3-5 år eller 5-6..är dom väldigt strechiga eller tajta i modellen??
    Jag har storlek 3-5år i colibrimössan till min dotter på drygt 2år så absolut den störe storleken!
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-05 09:24:16 följande:
    Ja den ser ju ut att sitta riktigt bra den mössan. Milla är inne i en period nu då hon väägrar prova saker och ting så vi har inte riktigt testat mössan så väl, bara som hastigast innan hon slänger av sig den i panik och skriker hysetriskt Vi har faktiskt haft "varmt" här i några dagar, under -10 iaf Förra veckan var det +3 och det var såå härligt. Så fort jag får chansen och det är kring 0 grader så unviker jag vinteroverallen Men den lär ju hänga med här tills april tyvärr!
    Ja den sitter precis som jag vill, sitter på huvudet och är samtidigt lite baggy

He he, är under -10 varmt? Jag tar också första chansen att slippa vinterkläderna. Men även om snön börjar försvinna nu så kommer det säkert mera, det är ju trots allt bara början av februari.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • stökmamma
    solouniko skrev 2011-02-05 09:18:08 följande:
    Ja vi har också haft supermkt snö hela vintern. Och KALLT som bara den, runt -20 heeela jäkla tiden. Inte kul! Fast man vänjer sig Men hela Sverige verkar ha haft en rejäl vinter i år. Våren känns verkligen långt borta och jag längtar såå tills den kommer
    här va vintern bättre förra året, kallare visserligen men vi slapp all jäkla is å halka som finns nu {#emotions_dlg.djavulsk} kommer lik förbannat inte ut....

Är det nån butik som kör nåt erbjudande nu?  mer än fraktfritt hos bor
    andras barn och mina älskade ungar
  • LJ2

kan säga att jag har fruktansvärt lust o sätta mig i bilen o komma jag med!! helt utan barn, bara mig, jag o jag!! bara för o jäklas med gubben.. när jag låg i 39 grader feber o skitdålig åkte han bara.. nu har han lite ont i halsen, o lite ont i huvudet? såååå synd om han så han måste vila?
    o jag har fått ta allt kräk med barnen.. han bara åkte..!
    jag har fått ta 3 nätters vaknande, o han ligger kvar.. jag får ta dom på morgonen, o han ligger o suckar o tycker synd om sig själv? *sur*

men, jag vet ju inte om jag e smittad än =( hon kräktes igår ju senast.. *suck*
    känner iofs inte minsta..
    nu tycker hon ju att de e bättre o ta allt på en gång, de räcker lixom inte med kräk 2 dagar?  så feber, hostar med rossligt, o dundertäppt o nyser konstant.. *suck*

* 3 underbara busfrön *
  • stökmamma

ooj va lugnt det va här idag , tro om det kan ha nåt att göra med vad som händer i helgen?? nå väl

Alla ni som bli urkelbor för en en dag el ett par timmar , HA SÅÅ SKOJ {#emotions_dlg.flower}

Hoppas verkligen vi kan få till en salg träff och /el en likn träff  i sommar!!

Snacka lugnt och shoppa desto mer  

(själv får jag nöja mig med att kolla på gamlingar på toa Kräks , nån som vill byta? )

andras barn och mina älskade ungar
  • SmillaMilla
    sesssan skrev 2011-02-05 09:27:53 följande:
    De blev 6-8 år blir nog bra, sen hitta jag ern gul lurv fleece  för 250 som hittat ju=)
    VAR?
  • sesssan

På Ajabaja hitta jag lurven..men de var nog sista för efter jag lagt beställningen försvann den

• SmillaMilla
    sesssan skrev 2011-02-05 18:13:39 följande:
    På Ajabaja hitta jag lurven..men de var nog sista för efter jag lagt beställningen försvann den
    aha, ja där har jag titat innan, men inget i min stl.
  • h80

ååhh nån som vet om det finns katvigs grön/gröna någonstans? 74-80 o  98-104. Har inte sett det förut, men nu var jag på llm idag o blev totalt förälskad, det enda de hade var en body i 68 så jag köpte den. Den passar väl E 1 el 2 veckor till.....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17