• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-07 11:45:14 följande:
    Ja, ha ha, det beror säkert inte på att hon är flicka Är dock glad att jag fick det snälla barnet först, annars hade det nog inte blivit mera barn
    Ha ha det där kunde vart jag som skrev.

Anton har sin första trots period nu när han snart är 7 år!!!! Svea har en lååång trots period, ja den startade när hon föddes. en viljestark tjej det här.
  • Fantastiska Skatt
    nettan1016 skrev 2010-05-07 11:36:23 följande:
    Usch vilken hemsk kväll jag fick igår. Alltid ska det hända något när mannen är bortrest. Samuel var ute och lekte igår kväll och kom helt plötsligt hem med en av barnens mamma och var helt hysterisk. Han hade fått ett basebollträ i pannan och hade världens jättebula. Så det blev till att hålla koll på honom resten av kvällen. Ingen hjärnskakning dock, men han är med mig på jobbet idag för han behöver nog ta det lite lugnt idag. Bulan är verkligen jättestor. Jag har inte sovit så mycket inatt. Har vaknat hela tiden och kollat honom.
    Men usch så obehagligt
    Ja, ha ha, det beror säkert inte på att hon är flicka Är dock glad att jag fick det snälla barnet först, annars hade det nog inte blivit mera barn
    Haha aj då såpass
    SmillaMilla skrev 2010-05-07 11:47:02 följande:
    Ha ha det där kunde vart jag som skrev. Anton har sin första trots period nu när han snart är 7 år!!!! Svea har en lååång trots period, ja den startade när hon föddes. en viljestark tjej det här.
    Svea tar igen för brorsan tror jag bestämt
    Söta viljestarka tjejen i bt!
  • na96gen
    så säger vi oxå
  • jompa

Hej tjejer.
    Nu har vi en liten prickig korv här hemma i form av en 3årig halvnöjd tjej.
    Nån som har bra förslag på vad man kan göra med kliandet, helst inte alltför kladdigt

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2010-05-07 12:47:53 följande:
    Hej tjejer. Nu har vi en liten prickig korv här hemma i form av en 3årig halvnöjd tjej. Nån som har bra förslag på vad man kan göra med kliandet, helst inte alltför kladdigt
    Hillu darling

Är det vattkoppor?
    De jag varit runt hos det sista i hopp om att smitta O har testat det mesta med potatismjöl, kylbalsam osv men hjälper inte utan det är Tavegyl som gäller tydligen.
    En hade köpt ngn salva som man har på brännskador (??) som också va bra (minns ej namnet)
  • Ms Kanga
    Hej tjejer.Nu har vi en liten prickig korv här hemma i form av en 3årig halvnöjd tjej.Nån som har bra förslag på vad man kan göra med kliandet, helst inte alltför kladdigt
    Vi har precis tagit oss genom en omgång vattkoppor - med flytande tavegyl och bad i badkaret varje dag så blev klådan inte så farlig
    ♥Junior 071017♥ ♥Lillebror BF 100808♥
  • SmillaMilla
    Hej tjejer. Nu har vi en liten prickig korv här hemma i form av en 3årig halvnöjd tjej. Nån som har bra förslag på vad man kan göra med kliandet, helst inte alltför kladdigt
    potatismjöl
  • jompa
    JsN skrev 2010-05-07 13:21:11 följande:
    Be om recept på tavegyl!
    Ahhh det finns alltså inte receptfritt, får kanske ringa doktorn och be om det.
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-07 13:03:48 följande:
    Hillu darling Är det vattkoppor?De jag varit runt hos det sista i hopp om att smitta O har testat det mesta med potatismjöl, kylbalsam osv men hjälper inte utan det är Tavegyl som gäller tydligen.En hade köpt ngn salva som man har på brännskador (??) som också va bra (minns ej namnet)
    Helloooo söt.
    Ja lite koppor har den lilla nu så snart kommer säkerligen den stora oxå få det. Typiskt när jag fått ett roligt paket som ska hämtas
    Drar inte gärna med min smittokälla till ICA även om det är lockande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17