• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:35:33 följande:
    joooo jag gillar disco och dom leggingsen som den ena lilla tjejen har på sig. och lite annat Tungan ute. sen är inte unicorn eller några andra print med på bilderna.. så det kommer säääkert en hel del fint. verkar som att lurvarna kommer i modellen som busbellan köpte
    Vad hette den där bloggen nu igen..
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2011-05-31 18:38:02 följande:
    Vad hette den där bloggen nu igen..

hon får inte visa bilderna mer.. har nog fått en tillsägning från molo..

och nu ser jag att det verkar som att den orange lurven med blå kantband kommer och en i tvärtomfärger... sen ser man en cerise lurv med orange kantband med.. kanske kommer den i tvärtomfärger med

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:40:03 följande:

hon får inte visa bilderna mer.. har nog fått en tillsägning från molo..

och nu ser jag att det verkar som att den orange lurven med blå kantband kommer och en i tvärtomfärger... sen ser man en cerise lurv med orange kantband med.. kanske kommer den i tvärtomfärger med

Hur skarpa ögon har du Jag ser då ingen cerise lurv med orange kantband? Ser deras mmp set i cerise  bara..
  • Everlonn

Kollade igen med det är så svårt att se färgerna Obestämd Men vi hoppas på fiiina lurvar i höstTungan ute

• SOL10

Här blir det den blanka jackan med oranga detaljer o säkert det tvådelade setet man ser i blått (fast kanske i grönt). Och biltröja och vargtröja:)

Buttelina skrev 2011-05-31 18:36:15 följande:
    ja kolla i länken. ganska mycket repriser :/ meeeen den gröna är ju underbar!!
  • Helle

Hej hej

Ang Molo så tror jag nog att det kommer en hel del fint som herrskapet kommer att gilla Speciellt på tjejsidan. Killsidan föll mig sådär i smaken men det finns en del fint. Nu var det länge sen jag såg det, men när jag tänker tillbaka så tänkte jag på er och att det nog blir bra  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17