• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2011-06-01 10:10:34 följande:
    Hoppas jag får mina fina Molosar idag, å va det skulle va upp piggande Solig

Så glad för att jag fick bidrag till lite hopping där, tur man har gullig släkt {#emotions_dlg.flower}
    Molosar är alltid uppiggande.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • OsynligtSmåkryp

Bubblan: Har bara lagt dom i albumet ännu, mitt seeega internet gjorde att jag inte orkade mer...Men dom kommer att komma i bt också!

• Duntoffla

God middag!

Idag känns luften tryckande. Känns i skallen...

Mawe- Vilka fina TS och Traderafynd. Och fina L i Molos prickar och skidflickor. 

Tjolla- Underbar bild på Lia Lortgroda

StaffenAssar- Fina fina kossorna! 

• Frida E

Hej!! 
    Letar efter en Katvig tröja från förra sommaren, får man efterlysa plagg här?? Tänkte om någon har en hemma som ligger och skräpar?? Brukar kika i bildtråden i bland och ni verkar ju ha en hel del underbart fina kläder!!

• Pepper79
    Frida E skrev 2011-06-01 12:22:20 följande:
    Hej!! 
    Letar efter en Katvig tröja från förra sommaren, får man efterlysa plagg här?? Tänkte om någon har en hemma som ligger och skräpar?? Brukar kika i bildtråden i bland och ni verkar ju ha en hel del underbart fina kläder!!
    det är bara att fråga på . man kan ju ha tur...
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • Frida E
    Pepper79 skrev 2011-06-01 12:52:03 följande:
    det är bara att fråga på . man kan ju ha tur...
    Okej!

SÖKES: Rosa Katvig t-shirt från förra sommaren med ett stort katvigäpple på framsidan.
    Storlek 80 eller 86?? Har dom rosa "puffiga" shortsen med små äpplen och vill så gärna ha tröjan till men den är ju inte så lätt att hitta nu.

• RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-06-01 11:15:40 följande:
    Bubblan: Har bara lagt dom i albumet ännu, mitt seeega internet gjorde att jag inte orkade mer...Men dom kommer att komma i bt också!
    Å då väntar jag snällt då
    Lillasyster är här <3
  • Pepper79
    Frida E skrev 2011-06-01 13:12:48 följande:
    Okej!

SÖKES: Rosa Katvig t-shirt från förra sommaren med ett stort katvigäpple på framsidan.
    Storlek 80 eller 86?? Har dom rosa "puffiga" shortsen med små äpplen och vill så gärna ha tröjan till men den är ju inte så lätt att hitta nu.

vet att jag sett en sån nyligen i fb-gruppen iaf, fast vet ej om dert var rätt stl
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • na96gen

Gjorde Katvig rosa/gul i leggings ?
    ha en bra dag Solig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17