• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-01 22:52:30 följande:
    Ja, mina ska inte säljas än på ett tag
    Dom är ju i storlek 110, men det är antagligen den enda storlel de fanns i kan man ju tänka sig
    Ja så är det nog. Men det är ingen fara, vi kan vänta.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan

Dunis är du här?
    Visst var det du som ville ha en sån fär topp, turkos med vita prickar?
    Såg att det fanns en sån på t

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Nån som har koll på villervalla?
    Hur är deras tröjor i storlek?
    Var så längesen vi hade något därifrån så jag kommer inte ihåg

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-01 22:54:12 följande:
    Dunis är du här?
    Visst var det du som ville ha en sån fär topp, turkos med vita prickar?
    Såg att det fanns en sån på t
    Tack, den har jag redan spanat in
    Busbellan skrev 2011-06-01 23:10:25 följande:
    Nån som har koll på villervalla?
    Hur är deras tröjor i storlek?
    Var så längesen vi hade något därifrån så jag kommer inte ihåg
    Jag har inte koll men kikar då och då in i deras tråd och läste faktiskt igår att ngn alltid gick upp en storlek i VV då de krymper en del i tvätten. Jag har bara haft ett par leggings och en klänning på sistone och de upplevde jag inte att de krympte dock. Bra svar va? Kolla med Ängeln, tror hon är VV-frälst!
  • Helle
    Tynne skrev 2011-06-01 21:47:44 följande:
    Av vilken anledning?
    Det finns ju olika anledningar till att butiker stänger och jag låter vara osagt varför småvi stängde. Det vet jag inte.

God morgon allihop

Här tyckte sonen att motorsågen var bästa leksak att leka med på morgonkvisten. 
  • Duntoffla
    Helle skrev 2011-06-02 07:20:14 följande:
    Det finns ju olika anledningar till att butiker stänger och jag låter vara osagt varför småvi stängde. Det vet jag inte.

God morgon allihop

Här tyckte sonen att motorsågen var bästa leksak att leka med på morgonkvisten. 
    God Morgon!

Vilket uppvaknande!

Här kan man ställa klockan efter lillasyster. 6.30 börjar hon tjattra på mornarna. Helt ok eftersom hon senaste tiden (peppar peppar) sover hela natten och somnar vid 19. Att jag sen inte har vett att komma isäng i tid är ju knappast hennes fel.

Har börjat städa Leas garderob för att se vad som verkligen finns där. Hittade ett par supersöta capri-jeans från HM som jag tänkte hon kunde ha. DEt gick sådär. De komm inte över magen på henne Typiskt när man spar kläder och rätt var de är är de urväxta innan man hinner med.

Velar lite om jag ska köpa ngn mer sommarsuit till henne eller inte. Har ett par och det kanske räcker? 

Någon som har tips på fina solskyddskläder till lillfisen? Har ju förut haft Aussies finest som jag älskade men de kostar ju en slant. 
  • Busbellan

God morgon Idag får det bli sjön en runda. Jag ska INTE bada men barnen lär väl doppa sig

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-02 07:56:32 följande:
    God morgon Idag får det bli sjön en runda. Jag ska INTE bada men barnen lär väl doppa sig
    Morrn morrn!

Härligt! Här är det sol men knappast badvänligt.  Tror att vi ska hänga lite med min mamma (antar att pappa jobbar) idag jag och kidsen. Imorgon kommer Andreas hem. Skönt!

Provade mördarkaninerna på Lea för första gången idag. Superfint trots att kaninerna är lite scary. 
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!! Här vaknar man kl 07.30 av trummor och trumpeter, nåt jäkla musiktåg som drar förbi, jättetrevligt visst men FEL tidpunkt på dygnet

Lillasyster är här <3
  • Busbellan

Ja visst är de fina, beror antagligen inte på de läskiga kaninerna utan de fina färgerna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17