• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    anette 81 skrev 2011-06-15 10:50:30 följande:

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...

är dessa normala i storlek?

Jag tycker de är ganska stora, eller samma modell var i alla fall det förra året.
    Ella är 104 cm lång och 92/98 sitter bra på henne i den modellen, tycker de var ganska stora i midjan också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko

Ni som har svar på det mesta En kompis till oss har vattkoppor och jag funderar på att "smitta ner" Milla och göra bort det.. De säger väl att det ska vara lättare när dem är små men jag vet inte, vad säger ni. Bra eller anus?

Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Tjollabolla

ASssååå jag dööööööööööör så fin JNY klänningen är! Nån som har sett den i nån annan shop?! Jag var ju på väg att köpa den direkt när den kom och jag kan inte begripa varför jag inte gjorde det!!!!!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-06-15 11:21:54 följande:
    Ni som har svar på det mesta En kompis till oss har vattkoppor och jag funderar på att "smitta ner" Milla och göra bort det.. De säger väl att det ska vara lättare när dem är små men jag vet inte, vad säger ni. Bra eller anus?
    Jag hade inte gjort det med tanke på Freja... Hon är så liten än och får Milla det lär hon ju med få det.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan

Jag hade nog inte valt att försöka smitta ner barnen på sommaren, kan klia ordentligt om det blir varmt. Annars håller jag med om att det är bättre att barnen får det när de är små. Sambon fick det som vuxen samtidigt som Nora, han var riktigt dålig.

Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-06-15 11:29:21 följande:
    Jag hade inte gjort det med tanke på Freja... Hon är så liten än och får Milla det lär hon ju med få det.
    Men jag läste att så länge man ammar och mamman haft det (vilket jag har) så är de immuna. Det sa dem på BVC också när jag blev orolig när jag var höggravid och det gick på förskolan, så jag hoppas det stämmer
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • molnen

Finns denna i någon mera shop än Liten på landet ? (de hade inte rätt st. )

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17