• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2011-06-15 16:25:02 följande:
    Det gjorde jag med... Har nr 1018968, ingen som ringt än...
    Tjollabolla skrev 2011-06-15 16:26:12 följande:
    Jag har oxå mailat dom att jag vill ändra betalningssätt! Inget svar o ingen som ringt...

har 65...

hoppas verkligen att de hör av sig.

• Busbellan

Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden

Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-06-15 16:40:08 följande:
    Kristyr; men visst var det ganska tydligt att det var hennes tanke i den andra tråden
    ja kan man säga.... Med den ledande frågan...
  • anette 81

Hon ringde från ajabaja o sa att den storleken jag hade beställt fanns inte men nästa storlek fanns

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 16:40:08 följande:
    Fnissade högt åt din tidigare kommentar och ser att hag måste kika vad det blev av det.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • tessan27

Dem hade ringt till mig från Ajabaja också... men jag hade inte mobilen med mig, undrar vad som var slut...Men men det är inte hela världen. Har köpt alldeles för många molo tights till dottern senaste dagarn....Cool men men ...
    Gjorde även en beställning från Annacill precis... tights, popcorn och collibri.
    Från Ajabaja hde jag beställt, bondgårdstights och multi stjärnor eller vad dem heter, lika trosor och corvett skor...

Maja nov -05, Vincent april -10
  • lillronya
    tessan27 skrev 2011-06-15 18:12:18 följande:
    Dem hade ringt till mig från Ajabaja också... men jag hade inte mobilen med mig, undrar vad som var slut...Men men det är inte hela världen. Har köpt alldeles för många molo tights till dottern senaste dagarn....Cool men men ...
    Gjorde även en beställning från Annacill precis... tights, popcorn och collibri.
    Från Ajabaja hde jag beställt, bondgårdstights och multi stjärnor eller vad dem heter, lika trosor och corvett skor...
    Blir lätt lite mycket när rean drar igång.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Saraia

nån som vet hur colibrimössorna e i stl? alltså de vändbara? ska jag ta 3-5år t min lilla 5åring el 6-8?

Tre flickor f.-04 -06 o -10
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17