• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla

Har dålig koll på softshell över huvudtaget. Kanske dags att köpa ngt snart. Är de bra? Vi har en från on the peak som funkar bra men de är ju inte tokroliga färger alltid

• SmillaMilla

Tack! Det blev en svart ändå. Det är ju praktiskt! Duntoffla de är jätte bra. Så nu har alla mina barn varsin. Anton älskar sin gröna, använder den varje dag.

• Maliten
    Duntoffla skrev 2011-06-19 10:19:25 följande:
    Har dålig koll på softshell över huvudtaget. Kanske dags att köpa ngt snart. Är de bra? Vi har en från on the peak som funkar bra men de är ju inte tokroliga färger alltid

Jag tycker de är jättebra!

Vad finns det för bra danskbutiker i Stockholm nu när Matadorkids har stängt? Brukar alltid åka till Stockholm på semestern. Min bästa kompis bor i vasastan men hon har noll koll på danska märken Sen blir det att besöka min morbror i Uppsala och shoppa loss där

• Maliten
    SmillaMilla skrev 2011-06-19 10:25:04 följande:
    Tack! Det blev en svart ändå. Det är ju praktiskt! Duntoffla de är jätte bra. Så nu har alla mina barn varsin. Anton älskar sin gröna, använder den varje dag.

Ja visst är de bra!

Jag fick tag på den blå med grönt foder på rea på Annacill. Hans limegröna passar än men man måste ju vara beredd med nästa storlek och passa på när det reas

• Everlonn

Bus har så konstig sjukdomsbild just nu..hon har hosta, blev bättre sen hosta igen! Så hon kräktes..sen lite feber och tog sig mot örat igår .-( Känns som att hon blir sämre istället för bättre efter en vecka med hosta...

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Duntoffla
    Maliten skrev 2011-06-19 10:30:20 följande:

Jag tycker de är jättebra!

Vad finns det för bra danskbutiker i Stockholm nu när Matadorkids har stängt? Brukar alltid åka till Stockholm på semestern. Min bästa kompis bor i vasastan men hon har noll koll på danska märken Sen blir det att besöka min morbror i Uppsala och shoppa loss där

Du har;

Vildänglar på Kungsholmen
    Smallkids på Söder
    Mini Rodini (inte danskt iofs) på Söder
    Under på Söder (en liten butik med Småfolk bla)
    Smågrodorna (VIllervalla dock) nära Vildänglar på Kungsholmen
    Babyshop på Lidingö numera tror jag

Ska fundera lite till...

• Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-06-19 10:25:04 följande:
    Svart är tråkigt men lättmatchat. Vi har som sagt en svart On the Peak. Man får "piffa" med mössa istället
  • OsynligtSmåkryp

Maliten: siggeoJuno finns ju men jag minns inte adressen!

• Everlonn

Gillar inte när Bus är sjuk .-( Har lite för mycket kontrollbehov tror jag

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-06-19 10:39:01 följande:
    Bus har så konstig sjukdomsbild just nu..hon har hosta, blev bättre sen hosta igen! Så hon kräktes..sen lite feber och tog sig mot örat igår .-( Känns som att hon blir sämre istället för bättre efter en vecka med hosta...
    Skrutt! JObbigt när de är lite fram och tillbaka så där. Mina barn racerbajsar idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17