• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    WTF skrev 2011-11-03 21:05:58 följande:
    4½ mil nordost om Gbg, bor nära movie om det hjälper något. 
    Ok, ska kolla om det finns någon därifrån som har plats. Borde ju gå nån bil från gbg om inte annat.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Emeli Johanna

Jag åker på torsdag och kan tänka mig att vara bud, då helst till någon som har flicka 86-98 för det är där jag kommer rota mest

• MejaKiZnic

Jag kör från helsingborg och med färjorna över förhoppningsvis på onsdag och sen på lördag. Kommer möjligen åka med några andra men inväntar svar. Blir ej det av så finns det gott om plats i min bil ;)

♥мєℓιηα
  • etindris

Emeli Johanna: jag har mailat dig har en flicka som drar dom storlekarna och skulle verkligen bli glad för lite hjälpHjärta

• molnen

Jag skulle vilja ha leggings i 104 och 122 från Molosalgen om någon kan tänka sig att vara bud inboxa

• Be Lu

Åh är så avis på er som ska på Salg, vill också. Får bli nästa gången. Är det en Salg på våren också och i så fall när?

• MejaKiZnic
    Be Lu skrev 2011-11-06 18:57:07 följande:
    Åh är så avis på er som ska på Salg, vill också. Får bli nästa gången. Är det en Salg på våren också och i så fall när?
    Det är det men kan inte förtillfället säga när tror dock det är runt morsdag om jag ej minns fel.

Nu har jag bestämt mig det blir en tur på onsdag om de finns plats annars blir de fredag och lördag Solig 
    ♥мєℓιηα
  • Be Lu

Hoppas att det kommer komma klänningar och leggings på Tradera så även jag kan få lite fint, för visst är det så att klänningar och leggings kan man aldrig få för mycket av, bara för få! :) (st 80-104 hoppas jag på om någon undrar ;) )

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17