• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • solouniko

Jag blir galen! Är det nu det börjar, trotsen? Milla har skikit helt hysteriskt efter just MIN penna som jag satt pch skrev med. Hon hade själv ritpapper och alla sina kritor plus en precis likadan penna som jag hade, men hon skulle såklart ha MIN! Hon fick den såklart inte och nu har det gått 45 minuter och barnet snyftar fortfarande, alldeles rödgråten. Känns som att det här bara är början?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-05-25 09:28:50 följande:
    åh suck, mannen ska ta med stora tjejen till öppna förskolan idag. jag klädde på henne imorse, pops cerise tröja, o molos pärlplattebyxor. sen smutsade hon ner kläderna så han bytte på henne.......till en röd body som är är för liten o ett par rosa o blå leggings......
    Låter som min karl!

Hur mår lilla Lova idag Smultronhjärta??

Nu är barnvakt fixad etc etc, så det blir salg för mig trots allt- glad!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pepper79
    solouniko skrev 2010-05-25 10:02:59 följande:
    Jag blir galen! Är det nu det börjar, trotsen? Milla har skikit helt hysteriskt efter just MIN penna som jag satt pch skrev med. Hon hade själv ritpapper och alla sina kritor plus en precis likadan penna som jag hade, men hon skulle såklart ha MIN! Hon fick den såklart inte och nu har det gått 45 minuter och barnet snyftar fortfarande, alldeles rödgråten. Känns som att det här bara är början?
    Känner igen det där, visst är det underbart
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Jordgubben BF 101028 ღ ¸.?°´¯)
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-25 10:11:32 följande:
    Låter som min karl! Hur mår lilla Lova idag Smultronhjärta?? Nu är barnvakt fixad etc etc, så det blir salg för mig trots allt- glad!
    Wiiiie vad roligt med salg

Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igår

Lova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2010-05-25 10:15:02 följande:
    Känner igen det där, visst är det underbart
    Mycket Nä fyy, hon blir ju snart 15 månader så det är som sagt bara början Bannade tjurunge!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:17:18 följande:
    Wiiiie vad roligt med salg Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igårLova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    Haha, han var lite trött Men skönt att det gick bra med Lova iallafall!
  • Milliz

Hej i tråden! Det var länge sen jag kikade in här nu
    Vad händer här?

Elias 070202 Ella 080920
  • THEA och Grodan
    Wiiiie vad roligt med salg Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igårLova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    Vad skönt att hon mår bättre och att Max fick sova gott
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • AochJsMamma
    OJ då sover man djupt! Skönt att lillan mår lite bättre.

Kanon med soldräkten, ses säkert mitt i sorteringskaoset!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • THEA och Grodan
    solouniko skrev 2010-05-25 10:02:59 följande:
    Alex tog på jacka skor och mössa 3 timmar innan vi skulle åka till min mamma och skrek/grät/hulkade hysteriskt enda tills hon kom eftersom han minsann skulle åka till mormor NU
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17