Inlägg från: Malin o Henke |Visa alla inlägg
  • Malin o Henke

December Bebis 2010 :)

Hej!! Hoppr in här lite!! Jag plussade den 28/3, men den 29:e började jag blöd o blödde i 2 dygn väldigt sparsamt o bara ljusrött.. Ska på VUL på tisdag!! Men om allt är som det ska (vilket både jag o BM tror) så är det BF 4/12!!! HUR SKA MAN KUNNA VÄNTA SÅÅÅÅ LÄNGE???

Såg att nån undrade om inskrivning,, Jag/vi ska på inskrivningssamtal den 17 Maj.. Så det är VÄLDIGT olika NÄR man ska göra det!! Men ring din barnmorska o tala om att du/ni plussat så får du ju veta!! Min BM tyckte att det var JÄTTE bra att jag ringde tidigt eftersom det var MÅNGA bebisar på G här i Norrköping o att tiderna var få!!

HÅLLER ALLA MINA TUMMAR FÖR ER ALLA!! LYCKA TILL!!

//Malin
    HOPPAS nu att mitt lilla knytt mår bra!!!
  • Malin o Henke
    Stoce skrev 2010-04-07 10:22:58 följande:
    Hej! Det är säkert ingen fara med blödandet, om du inte haft ont samtidigt och inte blött några större mängder. Förstår att det är jobbigt att vänta på VUL, men det låter som att det inte är någon fara *håller tummarna*Håller med om att det är lååångt till december, men det är väl värt väntan
    Nej jag hoppas ju att allt är bra med lill* knyttet!!! Men ska bli skönt att få veta exakt!!
    Hjärtat kan man ju se ticka redan i v.6 så jag hoppas att jag kommer få se ett tickande hjärta på tisdag när vi ska göra VUL!!! Går ju då in i vecka 7!! SPÄNNANDE!!!

//Malin
  • Malin o Henke
    Jessika82 skrev 2010-04-07 10:24:29 följande:
    Hej alla blivande december föräldrar. jag plussade igår jag har inte fattat det än att jag är GRAVID....
    STOOORT GRATTIS!!! Håller mina tummar o tår för att allt går bra!!! {#lang_emotions_laughing}
    //Malin
  • Malin o Henke
    Jessika82 skrev 2010-04-07 12:43:43 följande:
    vilken vecka är ni i?
    Jag är i vecka 7 (6+3)!! {#lang_emotions_sunny}

O JA!! GRATTIS TILL ALLA OSS SOM PLUSSAT O KOMMER FÅ (Förhoppningsvis) EN DECEMBER BEBIS!!!

//Malin
  • Malin o Henke
    MajMamman08 skrev 2010-04-07 15:05:35 följande:
    Grattis till plusset=) Hoppas inte de e nåe farligt!!! Vill med göra VUL sen,fick MF för 1 månad sen,så vill gärna kika så allt e ok denna gången!Stoce skrev 2010-04-07 10:20:08 följande: Samma här,så fort jag går på toa kikar jag i trosan och lika glad varje gång=) Denna gången ska de gå bra,känner att de kommer o gå bra
    Jag hoppas oxå att det bara var nån liten slemhinna som var skör o att det var därför jag blödde lite!!!
    O att få ett VUL var inget svårt!! Bara att be om det!! Men man bör visst vara i v 6-7, annars kan det vara svårt att tyda VUL:et!!

STORT LYCKA TILL!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    pellepluttskrutt skrev 2010-04-07 20:20:05 följande:
    Är ni andra svullen om magen? Jag är jättesvullen. Det ser ut som att jag är i v.16 typ. Men det lägger vell sig snart Hungrig är jag hela tiden också, och sugen på en massa onyttiga saker. Chips, ostkrokar och sånt.Jag tycker att det ska bli jättemysigt att få en bebis i December. Det är liksom legitimt att bara vara hemma under juletiden. Mysa runt, tända ljus och julgodis.Gud vad jag längtar!Fast nu ser jag framemot en låång sommar med en fin bebismage :)Kram på er tjejer!
    Ja.. Jag är lite svullen precis över blygdbenet.. Jag är iofs lite rund om magen sen innan, men inte DÄR... Kan det synas redan då?? Jag är ju i vecka 7 (6+3).. Kan det vara möjligt?? Jag trodde inte att det kom redan.. Men vad vet jag?? Detta är ju mitt första barn... {#lang_emotions_tongue_out}

Men SPÄNNANDE är det o jag håller på att längta ihjäl mig efter TISDAG när jag får göra ett VUL!!!

Ha de KANON bra alla tjejer!!!

O VÄKOMMEN JENNY10!!! JÄTTE skoj att vi blir fler o fler i den här tråden!!

KRAMAR!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Som sagt!! Nu blir det natti natti!! För för mycket sämn kan jag nog inte få just nu!!

SOV GOTT!! Hörs imorgon igen!!

//Malin
  • Malin o Henke
    God Morgon!!
    Hoppas att ni alla haft en GOD NATTS SÖMN!! I natt har jag sovit HEEEELA natten!! Inget illa mående, men nu på morgonen har jag INTE varit förskonad.. Men det hör väl till!?

Ännu en dag nämre tisdag när det är dax för VUL!! Blandade känslor.. Men vi får ju veta!!!

Hoppas att ni alla får en SUPER BRA DAG!!

Kramen!!
    //Malin
  • Malin o Henke
    Stoce skrev 2010-04-08 09:00:09 följande:
    Innan plus så somnade jag i soffan tidigt på kvällarna, vilket jag aldrig gjorde tidigare, men nu sover  jag inte alls särskilt bra. Kliver upp och pinkar vid fyra, och efter det kan jag inte somna om. Börjar bli svårare att somna på kvällarna också. Halsbränna och lätt illamående ibland, mycket känningar av "mensvärk", det drar i ordentligt i en halvminut och sedan är det som bortblåst. Brösten är fortfarande ömma, och kaffe har börjat lukta illa. Blivande farmor, mormor och gammelmormor har fått veta. Alla blev otroligt glada och fällde några tårar, tillsammans med mig. Är så otroligt blödig, kan bli otroligt rörd bara jag läser något om bebisar och kärleken till dem nu
    Känner så VÄL igen mig i det du skriver!! Jag är iofs KONSTANT trött, men det kan ju ha ha göra med att jag inte kan sova om nätterna (förutom i natt då!!) eftersom jag mår så ILLA.. Kaffe har jag ALDRIG tyckt om, men jag är väldigt känslig för ALLA sorters dofter just nu.. Kan det oxå vara ett symptom??
    O det där med att vara blödig.. HERREGUD.. Jag bölar ju för ABSOLUT INGENTING!! {#lang_emotions_laughing} Nästan lite pinsamt!! Hahaa!! {#lang_emotions_tongue_out}

//Malin
  • Malin o Henke
    pellepluttskrutt skrev 2010-04-08 18:06:16 följande:
    Idag ringde jag och bokade tid för inskrivning på MVC :) 6/5 ska jag dit. Då är jag i v.10.Längtar redan..
    Ååååh!! Vilken TUR du har!!! {#lang_emotions_laughing} Jag ska på inskrivning den 17/5.. O då är jag i v.13!!!! LÅÅÅÅNGT kvar!!! Men vi ska ju på VUL på tisdag.. O då får vi ju se om det blir nån Inskrivning överhuvudtaget.. Kanske inte ens är aktuellt.... Men VI HOPPAS ju så klart att allt är som det ska där inne!!{#lang_emotions_tongue_out}

Kram!!
    //Malin
Svar på tråden December Bebis 2010 :)