Emelle skrev 2010-04-13 08:39:36 följande:
Godmorgon allihopa!!  Fick en lagom bra start på dagen. Hann knappt till jobbet innan  dom ringde från dagis och vår minsta hade kräkts.  Så nu ligger han i sacco säcken och tittar på Bolibompa...  Hoppas nu bara att vi andra slipper. Mår jag illa nu vet man ju inte om det är graviditeten eller magsjuka...:-S Blä...  Ska försöka få tag i BM idag och boka in lite tider... Hur mår ni nadra så här på morgonen?
God morgon!
Ja det måste jag säga var en kanonstart *inte* Hoppas du inte blir smittat!
Jag sitter sen igår och undrar om jag ska boka om mitt VUL, vill ju verkligen vara säker på att jag ser ngt mer än bara Att jag är gravid. Jag känner mig dessutom inte lika orolig som ja gjorde i början. Kan liksom inte göra ngt. Går ngt snett så är det inget jag kan göra åt. Bara vara beredd på det. Men allt känns ju bra så varför ska ja lägga energi på det. Önskar bara av hela mitt hjärta att min lilla bebis växer sig så stor och frisk att den sen kan komma ut till oss.
Imorse var faktiskt första morgonen på länge ja kunnat äta någorlunda på morgonen. Inte mycket men senaste dagarna har ja inte kunnat äta alls. Bara fått i mig en kopp nyponsoppa.
Hoppas ni alla får en härlig Tisdag.
Håller med AnnaCL, nu när vi börjar bli så många kanske vi ska presentera oss, roligare att ha lite bakom ett namn bara :)