Inlägg från: VitDröm |Visa alla inlägg
  • VitDröm

December Bebis 2010 :)

Hej på er gravida tjejer! Jag tänkte också vara med här {#lang_emotions_laughing} Plussade 7:e april, men då hade jag "vetat" i nästan en vecka. Känns så otroligt spännande! Det är första barnet också. BF är enligt FL beräknat till 9/12. Vi hade tänkt börja försöka i april, men så tjuvstartade vi, trodde inte det skulle bli på första försöket... Men det ska bli kul med bebis i december, det är ju en så mysig månad! Magen är svullen och brösten gör MYCKET ont. Vi också att de här veckorna ska gå fort! 
    Vi gifter oss om ca en månad så jag hoppas inte magen hinner bli så mycket mer svullen.. {#lang_emotions_wink}

• VitDröm
    Ceci77 skrev 2010-04-12 21:46:27 följande:
    Hallå alla decembermammor! Hittade precis hit så jag hoppar också in nu. Har inte läst alla inlägg här men det var någon (förlåt kommer inte ihåg namn) som skrev att december var en jättefin månad att få barn i  och det gjorde mig så himla glad - om möjligt ännu gladare alltså - så tack för det!  Jag plussade den 6:e april hemma - och rusade direkt till en öppen mottagning för att göra ett till test hos BM! Idag är det första dan på vecka 6 (5+0).. Jag är så lycklig men bara önskar att allt ska gå bra och att de första 12 veckorna kan skynda på! 
    Grattis!! jag plusade 7:e april, så lycklig! Vill också att de här veckorna ska gå fort! Kram till dig.
  • VitDröm

Hej på er alla vackra gravida tjejer! Någon mer som har jättsvullen mage fast det är precis i början av graviditeten?! Jag väger 52 kg och har alltid varit vältränad och alltid haft platt mage.. Nu känner jag mig som en ballong! Men det känns mysigt, får tänka på av jag tar på mig eftersom vi inte vill berätta för så många än... {#lang_emotions_wink}

Det var möhippa för mig igår, var ju tvungen att berätta för nämaste tjejerna så de inte hittade på något "farligt". Det blev en jättemysig dag där de pysslade om mig ordentligt! Kul att vara den enda som var nykter också, då ser man allt tokigt som de andra gör! {#lang_emotions_laughing}

Är vi många som väntar första barnet i den här tråden?

GRATTIS alla nya till era {#lang_emotions_plus}

Nu ska jag och min väninna som är på besök ta en härlig morgonpromenad i skogen i SOLEN! {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden December Bebis 2010 :)