December Bebis 2010 :)
Emelle skrev 2010-04-14 07:50:29 följande:
Godmorgon.Mådde fruktansvärt illa idag när jag vaknade...innan klockan ringde och kunde inTE somna om då jag mådde skit!!Men det släpper relativt fort som tur är och kommer i vågor under dagen för mig.Tog ett CB digital i morse.GRAVID 2-3Vilket ju stämmer med mina räkningar då jag är i v4+1 idag enligt min ÄL.Nu ska jag sluta testa ett tag och bara försöka vänta in VUL och hoppas att allt går vägen den här ggn...MEN:
Va på VUL häromdagen för att kolla äggstockarna då jag haft lite ont. Ska ju resa utomlands om några dagar och va lite orolig. De kikade på dem och de kunde se några äggblåsor samt en cysta som brustit, de va lite blod runt den och de va därför jag hade lite ont sa dem men de va inget farligt, de trodde ej att de skulle kunna se något av graviditeten än då de är lite för tidigt, MEN vi hade tur, läkaren kunde se inte bara 1 hinnsäck utan 2 st. Så om allt vill sig väl så kommer vi få tvillingar =)
Vi är så lyckliga och förväntansfulla. Ska på de riktiga VUL:et den 28 April och är de då 2 st hjärtan som slår då så är de enligt läkaren 97% chans att allt kommer att gå bra hela vägen. kraam