Inlägg från: sweet86 |Visa alla inlägg
  • sweet86

December Bebis 2010 :)

Hoppar in här jag med E sååå glad för att det gror e en liten mini där inne..
    Har svårt att förstå att det e sant och e lite på spänn hela tiden pga ett ma och ett missfall tidigare. Men nu är det tredje gången gillt..  måtte det gå vägen.
    Plussade den 12/4..

• sweet86

NU kommer det ,mera gnäll:( Skrikandes
    Igår morse när jag vaknade kände jag att ja började få ont i ryggslutet som har setat i sedan dess, efter mitt besök hos bm (igår) började jag även få sådan himmla mensverk och sedan har det fortsatt.. Har haft som "värkar" var 10 minut i natt och inte sovit någonting. Det spänner och drar i jumskarna och högre upp på magen, liknar inte alls dom vanliga sammandragningarna jag har haft i flera veckor..
    Nytt besök hos bm i morse då mitt blodtryck börjar bli högt, var dock ok idag.. Jag frågade om hon kunde känna på mej om det hade hänt något å jag är öppen 2 cm å hon kunde känna bäbis på huvudet..:) Så Nu hoppas jag på bäbis i helgen har ju bf den 19 så kanske kommer den på söndag...

• sweet86

Vet inte varför gnäll borde ju vara jätteglad att det håller på att startar, men det kan ju oxå ta flera dagar innan det drar i gång på riktigt... men det hoppas vi inte på..
    Ja min man sa oxå det Tungan ute

• sweet86

Hej på er alla:) den 21/12 kl18.21 föddes vårat älskade mirakel Liam. Han vägde 3732g och var 50 cm lång..

• sweet86

Den 21/12 kl 18.21 föddes våran Liam. Han vägde 3732 g och var 50 cm lång.. Alldeles underbar

• sweet86

Liam hickade också massor i magen och har fortsatt å hickat nu med.. Fy vad ont det gör att amma, har fått sår på bröstvårtorna å gråter mej igenom varje gång ja ammar. Några tips? Känns som jag provat allt, köpte sådan amningsnapp men det gör ingen skillnad tycker ja. Luftar, smörjer å har på mjölk.. Vad kan ja mer göra?

• sweet86

Hej på er alla!
    För ca 1,5 veckor sedan började Liam få kolik, det håller på mellan 04.00 tills någon gång mellan 7 och 8 på morgonen..  Han är ledsen, kurar i hop sig, jämrar sig, fiser å man ser hur ont han har. Det skär i mitt hjärta att jag inte kan få bort det onda..
    När vi var till bvc tyckte hon att jag skulle utesluta mjölkprodukter, vilket jag har gjort men eftersom jag både ammar å ger ersättning så behövde vi byta ut Nan mot Nutramigen 1.   
    NU har vi ett problem då lillen inte alls vill ha den nya ersättningen, han tycker verkligen inte om den. Han grimaserar å vänder bort huvudet slår med sina armar och blir ledsen...

Vet inte hur jag ska göra för att han ska äta!!!?? Snälla jag behöver några goda råd om hur jag kan göra..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)