December Bebis 2010 :)
Plussade i fredags och även i lördags (tog ett extra bara för att vara säker). Var definitivt inte specielllt snabb med att göra test då jag var ganska säker på att jag haft min mens i mars. Men det uppenbarligen inte mens jag hade haft, antagligen nidblödning vilket jag läste mig till i fredags. Då åkte jag och köpte ett test omgående för jag hade en del av de symtomen som fl listat (ömma bröst, humörsvängningar, minde blödning ett par dagar före beräknad mens och illamående).
Idag, v06+2 (enligt fl) så rinde jag och bokade tid hos barnmorskan. Eftersom det är min första graviditet och även första gången jag har plussat någonsin och därmed inte har någon tidigare erfarenhet så trodde jag att de skulle vilja kolla mitt hcg men inte. De bokade in mig på inskrivning/kostsamtal på onsdag vilket på något sätt känns betryggande ändå, att få komma och prata med någon som vet.
Bara jag och min sambo som vet något än så länge, och så ni här i tråden. Vill inte berätta för tidigt om något skulle gå fel i början (håller tummarna för att det inte blir så).