Inlägg från: Mopplis |Visa alla inlägg
  • Mopplis

December Bebis 2010 :)

Hejsan! hoppar in här! Plussade idag- BF 23/12, han en son sen tidigare som föddes- 08

Jag är SJUKT galet glad!!

Kneel before thy master, som jag brukar säga
  • Mopplis

Jag känner för att gräva fram mina grav kläder, dra på mig dem och ett par stödstrumpor och slänga mig i soffan med lite glass.

YES

• Mopplis

minifer: v5? Ja det va ju riktigt riktigt tidigt!!

Jodå har glor man på skräckisar- och jag la av med facebook för jag va beroende av Farmville (av alla spel) så world of warcraft skulle jag aldrig våga spela för då hade jag varit hooked- sitter däremot och väntar på att diablo III ska släppas- hade varit perfekt mammaledighets tidsfördriv satt med guitar hero sist haha.

Alla: Skönt att höra att ni andra oxåkänner er svullna. MAn ska tydligen få mage fortare med nr2 och efterföljande barn!!

• Mopplis
    JAg hoppas alla får behålla sina bebisar- att andra plussar och att jag får tillbaka den svarta färgen på texten..
  • Mopplis

Gud va jag är trött.. och aldrig hungrig heller. Konstigt.. men som sagt ingen grav är den andra lik. Men igår va jag bara vaken 2 h totalt resten sov jag- tror dock jag blev lite sjuk av vår "fira att vi ska ha barn" middag och det va därför jag va helt ur gängorna igår. Jag vill ligga på förlossningen idag och få en bebis- så det så!

• Mopplis

Jag är så svullen och full med luft.. känner mig som en överjäst vete deg. Grinig är jag oxå.

Och jag har fått tillbaka mitt gamla gravid nickname från min sambo

"döden på två hjul"

Jag cyklar i hemtjänsten och blir likblek i början på grav.. det e kärlek

• Mopplis
    2 barns mamma84- Nej jag har inte brättat det på jobbet än, men det kommer inte ta lång tid innan de listar ut det- för jag har slutat dricka kaffe

Att höra att man ser ut som döden på två hjul gör faktiskt att jag kan skratta bort att jag känner mig som en äppelskrutt {#lang_emotions_wink}
  • Mopplis
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-17 20:44:18 följande:
    *Skrattar* okej haha du e bara så rolig jag med mina humörsväningar skulle ha börjat gråta haha Ja sluta dricka kaffe hmm det gör jag bara på jobbet men sluta röka var ett måste slutade igår men jag mår toppen e ju gravid..Varför slutade du dricka kaffe ??
    Stora mängder kaffe och te ökar risken för MF och jag dricker enormt mycket kaffe- och eftersom jag inte vet vad som är lagom skiter jag i det helt.

Sen får jag halsbränna av kaffe, det smakar inte likadant längre.. tja lite allt möjligt alltså
  • Mopplis
    joannakba skrev 2010-04-18 09:21:14 följande:
    Grattis och välkommna alla nya!Kramar om alla er som fått lämna oss.idag kommer jag att sättas på prov vi kommer ha 4 barn här och alla är mellan 1-4 år så jag kommer att ha att göra men det är bara att vänja sig jag är ju nästa där själv snart. Och det regnar ute så det blir att vara innomhus om dom inte packat med regnkläder till sina. hur mår ni andra?? jag har ju inga sympot så som illamående trötthet eller ömmabröst, men jag har en extremt bubblig mage, kan det vara att så att det gör plats för bebisen?? det kommer inte ut någon gas direkt, känns nästan som när en bebis sprattlar där inne fast jag vet att det absolut inte är så. någon mer som har samma? 
    Känner exakt likadant!!
    Karttikeya skrev 2010-04-18 09:48:08 följande:
    Plussade idag och det känns helt overkligt! Ska vi ha en bebis?! :DÄr i vecka 6 (5+4) om allt är rätt uträknat :)
    Grattis!!

IDag mår jag super bra! verkar som det verkligen va nått med maten jag åt och att det gått över- är dock som sagt aldrig riktigt hungrig och kan inte äta mycket, gör inte så mycket eftersom jag redan är en tjockis så att säga haha.
  • Mopplis
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-18 11:04:27 följande:
    mamma84.bloggplatsen.se/Snygga mamma kläder jag beställt gå in o se jag längtar nu som fan
    mmmm mammakläder. Var hittade du dessa?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)