Minifer skrev 2010-04-18 14:38:30 följande:
Haj! Förstår att du blir orolig men det behöver absolut inte vara någon fara! Det är många som blöder lite i början, och så länge det är brun eller rosa och inte gör ont samt små mängder så ska det inte vara någon fara som jag förstått det. men ring gärna och hör med BM eller 1177. Håller tummarna för att det slutar bums så du slipepr oroa dig!!
Jag ringde 1177 igår och dom sa att dom inte TRODDE att det var ett missfall eftersom det inte kom färskt blod eller gjorde ont men dom sa att jag skulle ringa BM på måndag och höra vad dom säger.
Jag har ju en historia med blödningar sen förra graviditeten, blödde kompiösa mängder med sonen, rena forsblödningarna av färskt blod och det var ändå aldrig någon fara med honom så därför så trodde dom att jag kan få något liknande den här vändan med.
Med det som oroar mig lite är att jag vill ju absolut inte att dom ser mina "flytningar och ev blödningar" som ofarliga bara för att dom var det förra gången.
För vem vet, denna gång kanske det är någonting allvarligt.
Kan inte komma ihåg att jag hade bruna flytningar med sonen i början DOCK fick jag min mens, så det är väl nästan värre... Haha
Vill så gärna ha det här barnet, men skulle jag få MF så skulle jag bara försöka en gång till.
Skulle inte gräva ner mig i det, då är det ju antaligen så att det var någonting fel på just detta embryo...