Inlägg från: anits83 |Visa alla inlägg
  • anits83

December Bebis 2010 :)

Kikar förbi
    plussade i veckan, är vårt första barn..

Har haft molvärk hela veckan och ömma bröst i över en vecka. roligt roligt.

har illamående till och från men är än så länge hållbart.

• anits83

vill med ha oliver med vitlök i mums.. men här blir det bara koke korv med bröd..

hade en attack innan typ när alvedonen släppte och fick sån värk i magen så jag var tvungen att lägga mig i badkaret. sambon var inne och kollade och skratta åt mig och sa - så går det när man vill bli gravid.. så roligt nää  

• anits83

Här är en som tillbringat helgen inne på gyn. har hft en sån värk i hela veckan men igår morse ringde jag in. Och fick tid direkt och sen fick jag inte åke hem igen.
    De gjorde vul och det visade inget inget mf eller foster men jag är ju i vecka 4/5 och han sa att det kan va ganska vanligt tat man inte ser något då. Har ialla fall vått lämna blodprov igår och ska lämna imorgon igen. Sen får jag svar på tisdag om grav fortsätter som den ska eller om värdena minskat.
    Jo ev kan värken som jag har vara uvi så håll tummarna för det.

Men men nu är jag hemma igen och bara vilar, värken har avtagit och jag har inte behövt ta tabletter sen igår vid 18..

• anits83

Emelle det sitter ganska lågt i magen typ som mens vräk fast dubbel så starkt, och så strålar det mot ryggen med.

• anits83
    TheUnknown skrev 2010-04-25 20:40:47 följande:
    Hej hej alla. Är ny här i tråden! Har BF i slutet på december, närmare sagt 29/12, kanske blir en januaribebis? Är i v 4+3 idag. Mår illa titt som tätt, känner igen det från förra graviditeten! särskilt när jag åker bil längre än 1 mil ungefär.. O sen hela dagarna då :P Brösten gör ont, men mensvärken har lugnat sig :S
    jag är med i 4+3 men fick BF 30/12, konstigt ?

Någon som varit med om att de inte sett något på vul så tidigt men sen sett i v5/6??
  • anits83
    TheUnknown skrev 2010-04-26 07:59:54 följande:
    Anits: Kan det bero på när man har ÄL? Räknar jag här så är jag i v 4+4 idag med BF 29/12, räknar jag på niomanader.se så är jag i samma vecka men BF 30/12! Jättekonsigt!
    Ja det kan det nog kanske ha vet inte.

Ringde gyn idag igen, värken väckte mig inatt och har tagit tablett men den vill inte riktigt gå bort. så hoppas de ringer snart.
  • anits83

Jag är med från småland om allt går vägen som det ska så hänger jag gärna på en träff med.

L vi har med fått lån och ska skriva papper om några veckor, vi kommer def inte berätta för banken.

• anits83

Hej allihoppa, precis hemkommen efter 1 vecka på sjukan.
    De trodde på ev missfall för jag har haft/har såna smärtor. Men mina värden fortsätter stiga som de ska och lilla spöket har visat sig på vul bilderna. Dock visar inte vul och värdena att jag är i samma vecka så de har fortsatt kolla på mig.

Dock har de hittat urinvägsinfektion och ev njursten. så håll tummarna att det är det som gör så ont och inte bäsen.

• anits83
    MalakiW skrev 2010-05-02 13:12:57 följande:
    En helt annan sak: Vet ni om det är ok att gå på spa och få massage när man är gravid? Är nästan på gång att boka en spa-weekend om ngn vecka men vill klart inte riskera ngt om det inte är ok.
    Massage ska man ju inte få när man är gravid, ansiktsmassage ska gå bra. Dock tror jag inet de vill att man ska bubbla heller när man är grav men vet inte det säkert. Men massage vet jag att de inte vill att man ska göra men vet inte varför.

Jag har ännu ett Vul på tisdag har sett lilla spöket 3 ggr denna veckan och nästa vecka blir det för 4 gången. de är ju lite osäkra på i vilken vecka jag är i då värdena inte riktigt stämmed med bilderna. Men kan också va normalt sa läkaren eller så kan det va att jag har 2 där inne.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)