December Bebis 2010 :)
Hejsan! hoppar in här! Plussade idag- BF 23/12, han en son sen tidigare som föddes- 08
Jag är SJUKT galet glad!!
Hejsan! hoppar in här! Plussade idag- BF 23/12, han en son sen tidigare som föddes- 08
Jag är SJUKT galet glad!!
Jag känner för att gräva fram mina grav kläder, dra på mig dem och ett par stödstrumpor och slänga mig i soffan med lite glass.
YES
minifer: v5? Ja det va ju riktigt riktigt tidigt!!
Jodå har glor man på skräckisar- och jag la av med facebook för jag va beroende av Farmville (av alla spel) så world of warcraft skulle jag aldrig våga spela för då hade jag varit hooked- sitter däremot och väntar på att diablo III ska släppas- hade varit perfekt mammaledighets tidsfördriv satt med guitar hero sist haha.
Alla: Skönt att höra att ni andra oxåkänner er svullna. MAn ska tydligen få mage fortare med nr2 och efterföljande barn!!
Gud va jag är trött.. och aldrig hungrig heller. Konstigt.. men som sagt ingen grav är den andra lik. Men igår va jag bara vaken 2 h totalt resten sov jag- tror dock jag blev lite sjuk av vår "fira att vi ska ha barn" middag och det va därför jag va helt ur gängorna igår. Jag vill ligga på förlossningen idag och få en bebis- så det så!
Jag är så svullen och full med luft.. känner mig som en överjäst vete deg. Grinig är jag oxå.
Och jag har fått tillbaka mitt gamla gravid nickname från min sambo
"döden på två hjul"
Jag cyklar i hemtjänsten och blir likblek i början på grav.. det e kärlek