Inlägg från: Mamma till två mirakel |Visa alla inlägg
  • Mamma till två mirakel

December Bebis 2010 :)

Hejsan,kul med en tråd som det skriv flitigt i!!
    Jag är gravid med BF 24/12 enl mensen,eg tror jag det är några dagar senare efs jag inte brukar ha äl dag 14 utan snarare dag 17-20 så UL nästa torsdag får ge mig mer korrekt svar {#lang_emotions_laughing},då är det även inskrivning...
    Jag tror jag är antingen i mitten eller i slutet av vecka 9 nu...
    Har en son född 8/1-09 så det blir väl nästan precis 2 år mellan barnen,sååå spännande...
    Har  mått rätt kasst första veckorna men nu mår jag något bättre iaf...lite trött och mår illa till och från bara...

(¯`°?.¸ ღ♥Adam mamma älskar dig över allt annat ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma till två mirakel

Mala: Fy fan...såååå ledsen för din/er skull {#lang_emotions_cry} fy va hemskt att gå runt å tro att allt är bra och sedan få reda på något sådant... massa kramar och jag hoppas verkligen du återhämtar dig fort efter ditt mf  och blir gravid snart igen!

På torsdag ska jag på inskrivning/VUL....känns lite nervöst...jag har ju haft lite svårt att fatta att jag är gravid....så det känns skönt att få ett VUL nu...men samtidigt e jag jätte orolig om bebisen inte lever eller så...fy...{#lang_emotions_frown}...
    Jag var lika orolig med sonen....har någon av er gjort VUL runt v.10-11??

Jag är i v.10 nu 11 om några dagar...

• Mamma till två mirakel

Mala: Håller med Majmamma om att det går faktikskt bra att bli gravid efter mf också...gör som ni känner är bäst!!!

• Mamma till två mirakel

Hej töser!!

Imån är det äntligen dags för VUL & inskrivning!! jiihooo!!
    Lite nervös...tänk om bebis inte mår bra liksom men jag mår iaf skit illa & är hemma från jobbet just nu för jag konstant håller på att spy...och brösten har svällt en hel del och växtvärk till och från det har jag så jag hoppas hoppas hoppas av hela mitt {#lang_emotions_heart} att allt ser bra ut imån...

Ska bara jobba lördag natt sedan är jag ledig i 5 veckor!!!! såååå härligt va jag längtar...på söndag åker jag,min son och min mamma till min bror som bor i säffle på semester,på måndag börjar även min 2 veckor långa intensiv utbildning till körkort!!!
    ÄNTLIGEN...håll tummarna för mig imån!!! kram på er alla hormonella monster heheheee....{#lang_emotions_dreamer}

• Mamma till två mirakel

Ang amning,min son skrek bara rakt in i min armhåla och vägrade ammas... var jätte jobbigt och vi hade verkligen problem med detta som gjorde att jag kände mig otillräcklig osv...BB personalen lät oss bara tillmata på sked/kopp också så varje matnings tillfälle tog typ en timme och var hemskt!! denna gången tänker jag ge det några försök med amningen men funkar det inte blir det flaskan direkt!!!!!

Ringo....tycker jag var helt fruktansvärt namn!!! Bingo å Ringo....nääää fy!!!

VUL om 2,5 timmar och inskrivning!!

• Mamma till två mirakel

Hejsan allihopa,inskrivning oc UL gick jätte bra!!! {#lang_emotions_laughing}

Jag är i v.9+4 precis som jag misstänkte,bebisen var pigg och alert och rörde sig ovanligt mkt för att vara så tidigt... 28mm...hahah liten fis det där

Hur som helst så fattar man nu iaf att det är på riktigt!

BF blir 26/12 !!!!{#lang_emotions_gravid} Jag är graviiiiiid!!!!!

• Mamma till två mirakel

Jag ville ha 5 barn innan sonen kom till världen men nu har jag ändrat mig...vill bara ha 2st för att jag känner att det passar vårt liv bäst {#lang_emotions_laughing}

I morgon ska jag köpa första saken till lillisen i magen tänkte jag,en del av bearbetningsfasen

• Mamma till två mirakel
    SkrattandeHej allihopa,nu är man hemma över helgen efter en intensiv kurs för körkort,bara teori,lite mer kör lektioner samt uppkörning kvår nästa vecka...
    Går in i v.13 på söndag...gött!!!!
    Mår pyton på morgonen & iblan på dagen...verkligen illamående,ömma svullna bröst & växtvärk i livmodern...annars lite spökveckor just nu....
    Tror mig ha känt lite fladder häromdagen också,gjorde de med sonen också i v.12
    Längtar tills man får lite gravid mage också....Gravid
  • Mamma till två mirakel

Minifer: Känner precis det samma inför vagn faktumet...inte alls lust å köpa någon syskon vagn men man blir väl tvungen sen..kommer ju få knappt 2år mellan kidsen så det blir nog för jobbigt att inte kunna lägga ner den lill* i vagnen också...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)