• Jaya

December Bebis 2010 :)

Här har ni en till! och student med dessutom {#lang_emotions_wink}

Har varit hos BM och gjort ett VUL. Jag är 9 +3 veckor idag. så BF blir ju runt 19:e 20:E december.
    Jag studerar KY och är färdigutbildad i Maj 2011. så jag kommer skjuta upp sista terminen ett år och ta den efter lite mammaledighet!

jag svävar på moln nu!

• Jaya
    Juvel skrev 2010-05-20 06:00:38 följande:
    God morgon tjejer! Uppe med tuppen idag, ska dels jobba tidig dag idag och dels har jag så svårt att sova. Någon mer som har det? Jag kan inte somna om när jag vaknar på natten fast jag är sååå trött...
    God morgon god morgon. Har varit vaken sedan klockan 04:30...
    jag har jätteproblem att sova en hel natt, och så är jag supertrött efter klockan 12 på dagen.  Problemet är när jag inte kan sova så vrider och vänder jag mig, så min sambo är med jättetrött när han siger upp vid 06:15.

Får väl se hur det går idag i skolan. Föreläsning på morgonen och så träffa en person i handikappförvaltningen på eftermiddagen. {#lang_emotions_laughing}
  • Jaya

Hej hej!

I veckan var jag på VUL, så nu vet jag att jag är 9+6 idag.
    Ska på inskrivning på Måndag, känns så roligt.
    Vad gör man på en inskrivning . Extra kul är det att sambon kunde ta ledigt och följa med .

Ska det vara så att magen bli supersvullen efter man ätit? Jag måste knäppa upp byxorna efter maten för att inte kvävas ^^
    Fler som känner så?

• Jaya
    Minifer skrev 2010-05-22 13:27:42 följande:
    jag kan inte ens använda mina byxox sedan flera veckor, så japp, i allra högsta grad, hehe! Kvällarna är värst. På inskrivningen fyller BM i din journal, vikt, blodtryck, osv, pratar om rökning och alkohol och om mat, sjukdomar i släkten osv. Och så kan du ställa massa frågor. Och så får du lite broschyrer och en bok =)
    Ja man känner sig verkligen gravid när man inte ens kan ha sina jeans och är i vecka 10! 
    Det ska bli så spännade att gå dit. Känns mer verkligt