• Akinto

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2010-06-13 10:03:11 följande:
    Jag har också ont i huvudet, det finns inget som hjälper för mig. Ibland blir det så illa som migrän tom. Jag har fått lära mig att leva med det, har väl haft det i kanske 2 veckor nu.
    jag plågas me av huvudvärk.. men bm sa att de kan hya me att järnvärdet börjar sjunka o de blir dags o äta järn typ... hjälpte på mig =) men slarvar jag kommer de tebax....
    gå in i vecka 14 i morgon 13+0 viiihhooo =)
    inskrivning i morgon med =)
    har juh gjort allt de här två ggr.. men lika kul varje gång spännande o nytt =)
    hoppas ni haft mys pys helg själv har man jobbat natt heeeela helgen tråkigt.. men nu är de ledig veck igen =)))))

kram pöå er
  • Akinto

föresrten. någon som har fler barn som tycker magen växer snabbare nu?? de här är mitt tredje barn,, o tycker magen redan putar..

• Akinto
    NhjärtaD skrev 2010-06-13 18:54:14 följande:
    Mmmm, mycket!!
    Jag är så inne på riktig husmanskost denna grav, typ stekt fläsk med löksås, köttfärslimpa, köttbullar med potatis& lingon osv hihihi mmmmmmm
    Akinto skrev 2010-06-13 18:44:28 följande:

föresrten. någon som har fler barn som tycker magen växer snabbare nu?? de här är mitt tredje barn,, o tycker magen redan putar..

oooooja, ligger iaf 3 veckor före nu med denna än förra!

Tack för alla tipsen med huvudvärken, men det mesta stämmer inte in på mej som tex järnvärdet, kosten osv.....nått annat....kan juh vara hormonerna....
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    jag är mee jäääte sugen på ordentligt hemma lagat mat... men de bästa är min mammas mat guuuuuuuuuuuuuud va de smakar bra. =) inte alls sugen på pizza o hamburgare... smakar inge bra allss...

stress kan juh ge huvudvärk lr om man tänker mycket typ grubblar mycket på saker....
  • Akinto
    ModerTeres skrev 2010-06-13 20:15:49 följande:
    Jag tycker min syns mycket redan... Är i vecka 12, min son är nyligen fylld ett år så det är ganska tätt, men ändå.
    Det är lite jobbigt att redan börja förklara sig på jobbet när man har varit tillbaka från ledigheten i två veckor =)
    haha jobbigt läge .. kan inte ens berätta för min chef då vi är typ tio st som på ett år fått barn lr är gravida haha.. känns lite jobbigt de me ;)
  • Akinto
    Momalicious skrev 2010-06-13 21:03:34 följande:
    Jasså? Kan det vara järnvärdet? Ska nog prata med BM om det för jag är väldigt trött och har ont i huvudet. Hade ju min inskrivning i typ v 5-6 nån gång så järnvärdet KAN ju ha ändrats liksom. ja ja, hellre huvudvärk än illamående i alla fall!
    NhjärtaD skrev 2010-06-13 18:21:09 följande:
    Nu har vi handlat lite

En sänghimmel till bebis hihihihi har alltid velat ha det!

Nu lagar jag mat, småländska isterband med dillstuvad potatis, & mannen skruvar!!
    Åh sänghimmel! Det ska vi ha. Antingen den blåa från IKEA eller så ska min mamma göra en. Vi får se! Vill se den från IKEA i verkligheten först innan jag bestämmer mig

jaa skadar juh inte att börja lite smått me järn iaf kan juh testa...förr lr senare får man juh 'ndå börja...
    mitt järnvärde är redan nere på 110 ska bli kul o se i morgon o se om de blivit bättre i morgon.
    *inskrivning i morgon* wiihoo =P
  • Akinto

tycker de e pinsamt o komma me magen. o så frågar någon vilken vecka man e i så är man ynka 13+0 vecxkor hehe........ skönt att andra me har put mage då redan =))

• Akinto

hejhopp de va ett tag sen man hann skriva här =)  kul för alla som har gjort o ska göra rul snart.. får inte göra mitt förens 29/7 låång tid kvar =) är i vecka tjugo då... men fanns inga fler tider tydligen =)

jahapp vecka sjutton nu..i dag.. känner mig inte alls gravid.. lite hungrigare möjligtvis =) men de e allt =)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)