December Bebis 2010 :)
Momalicious skrev 2010-06-23 21:29:29 följande:
Över 140 för tjejer, under 140 för killar. Men ja, jag vet inte om jag tror så mycket på det ;) Dock ska det bli kul att se om skrönorna stämmer sen när man fått veta könet Emelle skrev 2010-06-23 18:27:19 följande:
Hej!!Ja nu är det ju RUL som är på allas tankar!! Känns som om det är långt kvar för oss, men det kommer gå fort. Första Måndagen (v33) efter semestern så har vi tid! Ska bli spännande.
Vi ska ta reda på kön. Är sååå nyfiken. Har flera väninnor som ligger ett par veckor före mig och fått reda på det nyligen, vilket inte precis stilalr ens egna nyfiken het...ett dugg!!
Har varit ledig med barnen en vecka nu (skön start på sommarlovet) men i morgon blir det dagis/fritids och jobb igen. BLÄ! Ska jobba i 8 dagar, enda tills nästa tordag. Hela midsommar helgen mao...Inte såå lockande. men sen går det snabbt och snaaart ska vi med få semester. Längtar så jag spricker!
Har varit på starnden idag. Många som badade...dock inte jag
Jag fick förresten en chock för ett par dagar sen när jag insåg att jag ska bli mamma. Jag har ju (såklart) tänkt på det innan, men nu gick det upp för mig att nån kommer kalla mig mamma i framtiden. Många av er andra har ju redan barn, men det är en helt surrealistisk tanke alltså! Fast en bra tanke men helknäpp ändå haha.
Lycka till här i tråden, hoppas innerligt att allt går bra för er. Underbart att få barn.
Loisan31