Inlägg från: Yes ICA |Visa alla inlägg
  • Yes ICA

December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-06-28 19:52:33 följande:
    Jag är så glad idag:). Har varit uppe hos pappan till barnet några timmar och vi är fullt överens om allt verkligen och lyssnar fint på varann.
    Vi är alltså inte tillsammans men tanken är att vi ska fortsätta vara de extremt goda vännerna vi är och kunna ge barnet en fantastisk uppväxt med de förutsättningarna vi har:).

Börjar bli dags för mig att träffa hans mamma för första gången snart och det känns nervöst vill jag lova. Hon vill helst träffa mig ensam men jag fick honom att lova att vara med nu i början:). Känns skönt iaf att hans släkt inte dömmer mig för att jag ska ha barn med honom utan att vi är tillsammans och likadant med min släkt. Har mött tillräckligt med fördomar och folk som har lagt sig i i början så nu vill man helst bara ha goda råd och glädje, resten kan folk hålla för sig själva.
     Det råkar inte vara någon mer här som är "ensam"? 
    Jag är med beräknad i december, den 29 om man skall vara exakt. Men hoppas nästan på ett januaribarn, men det får vi se.

Ondar: Jag är inte ensam så som du men jag harr min karl 115 mil bort och så kommer det att vara till hösten (i november troligen) då jag flyttar dit. Vi träffas men det är inte mer än en gång per månad med undantag för semestern nu. Har innan jag träffade min man  bott ensam i 7 år med mina två tidigare barn. Du grejar det här, det är jag övertygad om. Ta bara den stöttning som du får av pappan, familjen och vänner. Lite avlastning behöver vi alla.

Lycka till kramar från en mamma som vet hur det kan kännas att vara ensam.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)