December Bebis 2010 :)
jag fick ringa och boka tid till UL idag
fick komma den 27 juli kl 08.00 sååååå mycket längtar jag!!!!!
jag fick ringa och boka tid till UL idag
fick komma den 27 juli kl 08.00 sååååå mycket längtar jag!!!!!
Jag har fått kräka för sörts gången denna vecka....
Var hur "normal" som hellst med sonen....
men nu en morgon på väg till jobbet så mådde jag så himmla dåligt och hade jäte ont i huvudet..... jag säter mig i bilen och kör ca3mil så måste jag stanna och kräkas....
De var nå helt nytt för mig och jag kände mig så liten, ynklig och tyckte såååå himla synd om mig själv... hahahaha hur de kan blir, nä de har inte varit nå spökveckor här inte och magen den bara växer....
Min mamma har nog inte riktigt "velat" inse detta än men när hon var här på middag på midsommar så kollade hon på mig och sa.... - men herre gud vilken mage du har! de ska F*N i mig ha ett barn till.... å så skrattade hon....
såååå kul! nu vet även jobbet om de oxå.... tihi
Jag hade inga samandragningar med min första men redan nu så får jag sammandragningar minst 1ggr per dag..... inte gör de ont de bara hårdnar till.... hahaha
tycker de är lite spännande!
Hej flickor alla på smällen
jag var på Inskrivning hos barnmorskan igår och gick lyssna på hjärtat
fan vad underbart !!!!!!!
Hon kände till och med på livmodern och hur stor den var
den var ända upp till naveln när den igentligen ska vara under naveln ca 6cm under typ.. men jag hade som en på 20 veckors då livmodern är till naveln
men det var helt normalt för mig hon sa bara att edt kunde bero på att jag väntar tredje barnet eller att denna barnet OXÅ kommer bli ett stort barn
så nu får vi se..
Det var prat om planeradsnitt och igångsättning..
Igångsättningen skulle jag få ta redan 1 månad innan Bf datum alltså någon gång i Nov månad
om jag skulle ta snitt skulle jag ta ca samma där med pågrund av ett stort barn..
Men jag vet inte vad jag vill jag sa till henne att jag vill nog inte bli igångsatt jag vill gå över tiden om jag går över och få snitt då.
Men vi får se
Någon gång på Lördag ska vi åka till sjukhuset där jag ska föda och vi ska hälsa på
Sen har man oxå öppna tider på onsdagar där man kommer till sjukhuset men som förlossings övningar
Nästa barnmorska tid har jag 12/10 i OKT
ja det var igår 29/6 och nästa är 12/10 det är INTE många bm tider man har här i danmark..
Sen var allt bra hjärtat slog fint blodtryck och inga äggvitor eller diabetes häller ![]()
Hallå hallå....
har hängt i en annan decembertråd ett tag och nu bara smygläst här efter lite tips....
Nu tror jag de blir mitt första inlägg här...
Jag läste vikter och så, var av jag gått upp ca 5kg redan nu och jag är nu i V,16 (15+3), men jag tror de mesta beror på att jag slutat röka igen, gick upp nästa lika med sonen oxå å då slutade jag oxå röka....
(trist att inte få röka *hahaha* men vad gör man inte för dom man älskar*)
magen knakar och folk tittar! den 27/7 är de UL som gäller och jag bara väntar!
Har endel samqandragningar men inget som direkt stör eller gör illa mig!
Tror min kännt lite fladder och ådär inne men fast jag varit med förr så kan jag inte vara säker till 100% så jag har inte sagt nå åt sambon än.....

hej hej!
Igår kunde jag tydligt känna att de faktiskt är bebis sm lever där inne..
satt på jobbet på kvällen och varvade ner och pratade med sambon i telen å då, haha var de kändes kusligt, precis som förr..... då har de börjats...
Den ville oxå vissa att ''mamma o pappa jag e här''