December Bebis 2010 :)
Jag har en liten fråga: när jag badar ute nu så blir min mage stenhård och jag får även lite lite ont. Är detta sammandragningar pga att vattnet är så kallt eller vad kan det vara? (Är i v 16+5
Jag har en liten fråga: när jag badar ute nu så blir min mage stenhård och jag får även lite lite ont. Är detta sammandragningar pga att vattnet är så kallt eller vad kan det vara? (Är i v 16+5
Idag har vi varit på UL! Det syntes så tydligt, att tom jag kunde se hela bebis klart och tydligt efter typ 2 sek. :) Och vilken fart på lillan: den studsade, viftade med både arm och ben, och gjorde volter där inne :)  som min man sa: ja, det är ju precis som mamma, svårt att stå still:)
Och ny BF datum blev 4 december (jag själv räknade till 7dec.). men båda datum stämmer ju bra, eftersom jag vet vilka datum vi hade sex :) Så nu är vi båda lugna att det blir ingen julbebis. skönt
För dem som har problem med ammningen, gå in på http://www.amningshjalpen.se/ Där finns information om detta, och många telefon nr som man kan ringa till för konsultation. Dem verkar vara extremt duktiga :)