MFJG skrev 2010-12-02 09:04:08 följande:
Vi färdknäppade igår. Jag hade molvärk och sd från mitten på dagen tills jag la mig vid 24. Men gissade på att det inte gjorde någon nytta.
Nu slutar alla som äter frukost att läsa och äckelmagade likaså.
Toaletten idag. Torkar mig. HUJEDA mig vilken "snorloska" där var på pappret. Har antagligen hängt ut ur mig medans jag satt där (har blivit lite som en karl nu sista veckan gällande toalettbesöken) Helt klart slempropp tror jag. Genomskinligt trådigt, gulgröna strimmor..
Så vårt sexande igår hade effekt. Det har faktiskt hänt de senaste gångerna vi "färdats"..;D För jag tror inte det är sperma (?). Liknade det inte alls. Idag var det MYCKET mer än det varit de senaste gångerna. Vad tror ni? Sperma eller slemmis?
Nästan precis samma sak som för mej... vi färdknäppade natten till igår.. (ca 12tiden på natten)
Efter ca en halvtimme började magen spänna sej och de ilade bak i ryggen och i sidorna..
vände och vred på mig men de gjorde bara ont hur jag än låg... inte mycket sömn den natten utan vaknde ca 2-3gånger i timmen av förvärkar...
Men sen vid 5tiden på morgonen så avtog dom och det gick över till "vanliga" sammandragningar som inte alls gjorde ont...
jag gick på toa och precis som du (tror jag att det hängde något och dinglade som vägrade släppa) när jag torkade mej såg det ut som värsta snorloskan...ljusgrönt/gult och liksom dallrade på pappret... och sperma vet jag att de inte är gulgrönt och mina flytningar tror jag inte heller att dom ser ut så :p
Man kan ju hoppas då att det händer ngt mer ;) Men än så länge har jag bara haft sammandragningar....