Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Hoppar in ÄNTLIGEN trodde inte jag fick följa med 2010 tråden !!!

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • 3 barns mamma84
    MajMamman08 skrev 2010-04-06 21:14:00 följande:
    Hade du fått BF i jan först?? tur du hamnade här tillslut dåe=)
    Nej sista gravidlistan jag var var agustibebisar 2010 fick mf i vecka 8 15 dec

Nu äntligen e jag här och jag ska STANNA!!! inegn ska stoppa mig nu när jag rullar fram hahaha
  • 3 barns mamma84

1000 grattis till alla + på tråden nu jävlar ska vi smälla ut bebisar i jul och nyår hahaha

Jag tittar oxå varje gång visst jag är bara i vecka 4 så vad som hällst kan hända

• 3 barns mamma84
    Jenny10 skrev 2010-04-07 19:47:56 följande:
    Hej alla i tråden!Jag fick minsann en alldeles särskild inbjudan till tråden av självaste TS, vi möttes i en annan tråd och som tur är fick jag komma hit istället. *Mallar upp mig som en tupp*Jag har alldeles nyligen både plussat, fått ett missfall och plussat igen, allt på ungefär en månad. Hade inte gått mer än sex veckor in i min tredje graviditet när jag lyfte extremt tungt, fel och åt helsike på jobbet och fick inom åtta timmar blod i trosorna och sammandragningar.  Vul bekräftade missfallet efter två dagars störtblödande och en vecka senare var jag blödningsfri och hade ny äl, konstigt va?! Ytterligare en vecka senare fick jag plus på gravtestet, trodde först jag pejlade in rester från missfallet men eftersom jag testat blankt innan så var det ju ganska otroligt. Nu, på min bim-dag och utan blod , med fem gravtest i olika valörer på fickan och ett antal äl-stickor med fullt utslag senare inser jag att ett mirakel inträffat; vi har blivit gravida igen!Utan en enda mens mellan! Bm som gjorde vul sa att man gärna ska vänta en mens men vi skulle såklart göra som vi ville och alla jag pratat med säger att ett tidigt mf INTE ökar risken för ett nytt direkt efter.Så nu får jag som ni andra här ställa in mig på en jultomte! Har en liten tomtenissa sen tidigare och kan berätta att december är en UNDERBAR månad att föda i, lugnt på förlossning/BB eftersom folk som kan planera hoppar över marstillverkning och alla ljusstakar lyser så fint när man sitter och ammar nätterna igenom!
    ååh jag blir så glad för dig och det du berättar gumman mitt hjärta smelter av lycka.
    En som dig MÅSTE vi ha i vår tråd

Jag fick ett + i nov och jag var så lycklig själv och ingen skulle stoppa mig då.
    Men lyckan tog slut i dec samma dag vi klädde vår julgran och lytssnade på julmusik 15 dec var det ett mf som kom
    Men detta är 1:a försöket efter Mf nu längtar och hoppas jag..
  • 3 barns mamma84
    pellepluttskrutt skrev 2010-04-07 20:20:05 följande:
    Är ni andra svullen om magen? Jag är jättesvullen. Det ser ut som att jag är i v.16 typ. Men det lägger vell sig snart Hungrig är jag hela tiden också, och sugen på en massa onyttiga saker. Chips, ostkrokar och sånt.Jag tycker att det ska bli jättemysigt att få en bebis i December. Det är liksom legitimt att bara vara hemma under juletiden. Mysa runt, tända ljus och julgodis.Gud vad jag längtar!Fast nu ser jag framemot en låång sommar med en fin bebismage :)Kram på er tjejer!
    åååååh bebis mage i sommar fan vad jag LÄNGTAR

Jora svullen mage haha ser ut som en valross hahaha
    Neeej då haha jora lite ska inte ljuga
    Har ju gått gravid 3ggr ja 2 graviditeter + en missfall i vecka 8 och nu e jag i vecka 4
    Är JÄTTE ja ENORMT gassig i magen haha
  • 3 barns mamma84

Flytningar ojoj här är det i massor samma sak med förra graviditeten jag tycker bara det är jobbigt måste köpa trossydd snart haha

Nu e jag hemma igen efter en LÅÅÅNG dag på jobbet och jag har haft eller har fortfarande ont i ryggen och molvärk då o då inte lika jobbiga som igår kväll och o lov.
    Flytningar rinner på och känner mig så extrem svullen i magen herregud alltså är jag inte i evcka 4 så ser det iaf ut i magen att jag vore i vecka 42 haha

• 3 barns mamma84

Mina flytningar är rinniga tjocka vita geggiga som fil typ

• 3 barns mamma84

Har BIM -5 idag fick ett väldigt vargt + på stickan (testlagret) kan tilllägga att varje mån jag gör ett (testlagret test) ser det helt blankt ut inget streck alls alltså fast man viklar och donar haha men jag har fortfarande ett svagt väldigt svagt treck kvar inte tydlig men man ser från långt håll att det är ett streck.
    Nu undrar jag KAN det bli ett streck fast man Inte är gravid ?
    Och när han jag ta ett cb test ??
    Tror jag har Bim-5 idag då sista mensen var 10 mars och sen kom stegring 9 dagar efter men den häl i 6 dagar men vi hade sex (men ej våt) så vi gav upp 1 vecka efter fick ajg värta värta äl flytningarna rinniga väldigt som nu liksom och vi hade sex dag 20-21-22-24-25 och sen gav vi upp då tappen var stängd.
    Nu undrar jag vad har jag för bim hmm tror bim-5 men konstigt att man får ett + svagt endådan på bim-6 liksom eller ?vanligt...

• 3 barns mamma84

Grattis till era +

Jag har tagit bort min gravkalender nu och jag ska ta bort mig från bim gravid lista
    Gjorde ett cb test i morse och det var neg neg neg men skitsamma jag ger nu upp alltså!!
    Det jag fick med testlagret var alltså (fantom streck neg) fan oxå man blir så ARG!!!!

Har fortfarande massa jävla tjocka vita rinniga flytningar blir galen mensen ska väl komma 12-13 april

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-04-09 13:43:45 följande:
    2 barns mamma84 usch va tråkigt att höra:(. Men om mensen ska komma först om 4-5 dagar så kanske det helt enkelt bara är för tidigt för testen att visa något än?
    Jo så sant så men man kan ju stesta med cb ca 4 dagar innan eller ??

Jag var på jobbet o var tvungen att gå in på toan och torka bort värta flytningarna mina är tjocka vita och mkt rinniga och om mensen ska komma ca 3-4 dagar enligt cykeln så borde det vara vattningar som jag alltid har innan mensen kommer och eller vara värsta öken musen innan!!!
    Men neeeej då värta flytningarna istället liksom....
Svar på tråden December Bebis 2010 :)