December Bebis 2010 :)
Hoppar in ÄNTLIGEN trodde inte jag fick följa med 2010 tråden !!!

Hoppar in ÄNTLIGEN trodde inte jag fick följa med 2010 tråden !!!

fick mf i vecka 8
  fick mf i vecka 8   15 dec
  15 dec inegn ska stoppa mig nu när jag rullar fram hahaha
  inegn ska stoppa mig nu när jag rullar fram hahaha

1000 grattis till alla + på tråden   nu jävlar ska vi smälla ut bebisar i jul och nyår hahaha
  nu jävlar ska vi smälla ut bebisar i jul och nyår hahaha
Jag tittar oxå varje gång visst jag är bara i vecka 4 så vad som hällst kan hända  

15 dec var det ett mf som kom
  15 dec var det ett mf som kom   
  nu längtar och hoppas jag..
  nu längtar och hoppas jag..

Flytningar ojoj här är det i massor   samma sak med förra graviditeten jag tycker bara det är jobbigt måste köpa trossydd snart haha
  samma sak med förra graviditeten jag tycker bara det är jobbigt måste köpa trossydd snart haha   

Nu e jag hemma igen efter en LÅÅÅNG dag på jobbet och jag har haft eller har fortfarande ont i ryggen och molvärk då o då inte lika jobbiga som igår kväll och o lov.
Flytningar rinner på och känner mig så extrem svullen i magen herregud alltså   är jag inte i evcka 4 så ser det iaf ut i magen att jag vore i vecka 42 haha
  är jag inte i evcka 4 så ser det iaf ut i magen att jag vore i vecka 42 haha   

Mina flytningar är rinniga tjocka vita geggiga som fil typ  

Har BIM -5 idag fick ett väldigt vargt + på stickan (testlagret) kan tilllägga att varje mån jag gör ett (testlagret test) ser det helt blankt ut inget streck alls alltså fast man viklar och donar haha men jag har fortfarande ett svagt väldigt svagt treck kvar inte tydlig men man ser från långt håll att det är ett streck.
Nu undrar jag KAN det bli ett streck fast man Inte är gravid ?
Och när han jag ta ett cb test ??
Tror jag har Bim-5 idag då sista mensen var 10 mars och sen kom stegring 9 dagar efter men den häl i 6 dagar men vi hade sex (men ej våt) så vi gav upp 1 vecka efter fick ajg värta värta äl flytningarna rinniga väldigt som nu liksom   och vi hade sex dag 20-21-22-24-25 och sen gav vi upp då tappen var stängd.
  och vi hade sex dag 20-21-22-24-25 och sen gav vi upp då tappen var stängd.
Nu undrar jag vad har jag för bim hmm tror bim-5 men konstigt att man får ett + svagt endådan på bim-6 liksom eller ?vanligt...

Grattis till era +   

Jag har tagit bort min gravkalender nu och jag ska ta bort mig från bim gravid lista   

Gjorde ett cb test i morse och det var neg neg neg   men skitsamma jag ger nu upp alltså!!
  men skitsamma jag ger nu upp alltså!!
Det jag fick med testlagret var alltså (fantom streck neg) fan oxå man blir så ARG!!!!
Har fortfarande massa jävla tjocka vita rinniga flytningar blir galen mensen ska väl komma 12-13 april

men man kan ju stesta med cb ca 4 dagar innan eller ??
  men man kan ju stesta med cb ca 4 dagar innan eller ??