December Bebis 2010 :)
Hej tjejer!
Slinker in o säger hej
Kommer ni o skriva o använda mitt rätta nick här på FL....innan skrev jag som Majmamman08.
Har nu äntligen flyttat....o bott i huset i 1 vecka...gött
Dock återstår ju miljoner saker fortf...hehe men huvudsaken e att man bor här så får vi ta allt på vägen! De mesta måste ju även bli klart innan bebis tittar ut
Tyvärr har inte vårt bredband kommit igång än o de lär ju säkert dröja,de e ju inte direkt kända för o va snabba! Så har fått låna grannens trådlösa o surfa på,men de går ju som på stenåldern + att det är sjukt dålig mottagning,men man får va glad för de lilla
Hoppas kunna vara lite mer aktiv här nu,hihi! ni skriver så himla flitigt så har inte hängt med ett dugg om vad ni pratat om osv
Sett alla finas magar i bildtråden
Snart dax o lägga upp en på min med,hihihi!
Magarna bara växer o gror o e så fina!
Va ju på UL i slutet av aug igen o fick se Mini där inne växa o må bra
Vi fick även veta vilket kön de va...men den karamellen tänker vi behålla för oss själva lite tills den lill vill titta ut ![]()
oxå övre, men det var inget som oroade BM verkade det som, men ska nog få ett TUL tack vare min medicinering, är du jätte orolig för ett stort barn kan du juh säga det till henne...men jag läste att det kan bero på mycket fostervatten ele tvillingar
mycket söt...ska lägga in en bild på den. Blev inge bra men man ser den lite, är öron & svans på den