December Bebis 2010 :)
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :) 
Tycker ni det låter finnnnt? :)
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :) 
Tycker ni det låter finnnnt? :)
Hoppas alla har haft en bra helg!! Jag o vovven är hemma igen efter våran minisemester på landet hos min mamma. Mammas vän som är barnmorska förklarade för mig att om man har väldigt lågt sittande moderkaka som det upptäcktes att jag har så gör det ofta mer ont än vanligt då det trycker mer. Men ju mer bebis växer ju mer kommer den förmodligen flytta på sig och hamna bättre, men det kommer också innebära att det gör ont ett tag. Kändes skönt och få det föklarat för sig så att man vet varför det värker och att det inte är farligt:). Hon tyckte precis som min läkare senast att det är konstigt att inte detta upptäcktes på RUL.
Ser att ni är några som har RUL nu i dagarna, lycka till allihop
Jag o mamma var ute på loppisar igår och kollade efter lite tillbehör, ett babyskydd har ju hon redan införskaffat som står där hemma så länge eftersom jag inte vill ha några bebistillbehör här helst. Vi hittade inget som föll oss i smaken, men precis hemma hos oss finns en auktion och utanför där får mamma syn på en spjälsäng när vi kör förbi, hon vände och stannade och frågade om den var såld. Det var den inte:).
Så numera äger jag även en vit spjälsäng m madrass och vitt spjälskydd:). Jättefint!!
Nu är det bara skötbord kvar av de större sakerna som ska inhandlas

Drömmer ni mkt?
Jag drömmer fasligt mkt mardrömmar och nästan alla är om barnets pappa. Vilket gör att jag vaknar upp och är supernojjig och börjar tro på allt jag drömmer
.
Inatt drömde jag att han efter vi hade haft sex erkänner att han ligger runt med massvis av tjejer men att det inte gör något för de betyder lika lite för honom som jag gör.
Jag satt då å sa att nu när vi ska ha barn ihop vill jag så gärna att allt ska fungera och att vi kanske borde hitta på saker osv ihop och han var supernonchalant och hånflinade mot mig.
I verkligheten är han ju verkligen inte sådan. Men det är väl såklart ens största rädsla nu när vi ska ha barn ihop, visst att vi inte är ihop men vi ses ju fortfarande som vi alltid har gjort trots att jag numera är gravid och världen skulle såklart rasa om han helt plötsligt efter nästan tre år "ihop" hittar någon ny- NU.
Ses ju sällan också eftersom vi jobbar båda två och har olika fritidsintressen:), är väl hormonerna som spökar kanske? Rädslan att ens barn inte ska få allt det där bra som man har tänkt. Men det vet jag ju att h*n kommer få, såklart
. Även om nu pappan skulle hitta någon ny, vilket han såklart någon gång gör (och jag med förstås) så slutar man ju inte älska sitt barn.