MajMamman08 skrev 2010-06-11 10:31:21 följande:
Mamalicious: Tack söta du 

Emelle: Grattis,skönt o få behålla jobbet!!! Ja alltså viket går ut i sep, men ingen tror att hon som ska komma tillbaka nånsin gör de. Och gör hon inte de,så skulle ja kanske få fortsätta om ja har tur,men lär ju bli svårt när ja e gravid nu då...då tar de ju säkert nåe annan!! Menmen,thats life!! E glad att ja har så länge i varje fall 

ensammamma: Vad har hänt?? E de för du kräktes så mycket??Hoppas du slipper sjukhus,inte skoj jue!
Skogsbollen: Kommer gå super bra ska du se!!! Tänker på er på söndag!!
Theunknown: Om de e som ja befarar,så hoppas jag att du gör de rätta för dig!!!! Tänker på dig..hemskt o behöva gå igenom något sådant! Drilijoner styrkekramar!
Nu ska jag iväg o jobba heeeela helgen,har verkligen ingen lust! Vill hellre va hemma o mysa o kolla film o äta godis!!! Snyft!!! Ja ibland känner man verkligen helt enkelt inte för o gå till jobbet o just nu e de tugnt 

Jag har fått en sån kraftig illamående så jag äter ca 10 tabletter mot de om dagen. Å de hjälper inte + att jag förlorar vätskan i kroppen för jag kräks så mycket. Sen så har jag väldigt lågt blodtryck så jag svimmar lite för ofta å flera ggr om dagen..