Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-05-15 13:39:13 följande:
    Fy du måste verkligen ta hand OM dig gumman nu blir jag arg på dig!!!Du måste tänka på dig själv nu och så klart på barnen och DU MÅSTE ÄTA något för du ahr en bebis i magen.Och när pappan ringer svara inte ta ut jacket utan ta det bara lugnt att ha magknipaINTE bra alls för dig eller bebisen!!!!
    Nej jag vet... Men jag åt äpple innan frukoosten å så... Men jag fick i mig lite å sen så va de middan med föräldrarna... De vart bättre än jag hade väntat mig.
  • ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-05-15 18:44:59 följande:
    Jobbigt när det inte funkar med pappan Det gjorde det inte med mina första två:s pappa....Men försök ta hand om er nu! Låter härligt, men kan du dela med dej av solen??? har iofs jobbat hela dagen men man blir ändå piggare av sol Går med in i vecka 12 på måndag
    De gjorde de inte med min första heller för han stack när jag fick reda på att jag va gravid i vecka 12 då.....
  • ensammamma
    ÄlskarNova skrev 2010-05-15 18:06:32 följande:
    vilken härlig eftermiddag det blev!  har hunnit med massor i trädgården och Marcus håller på just nu och snickar ihop en bänk till päronträdet.   Min familj har varit på oannonserat besök och vilken tur då att jag hade gjort cheescake igår eftermiddag. Snacka om tajming!  Bara imorgon kvar på v.11 så på måndag går jag in i v.12. Huua!  Vi kommer berätta för "alla" efter NUPP i v.14 (13+2) Änsålänge bara närmaste familjen som vet. 
    Jag går oxå in i vecka 12 på måndag.....
  • ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-05-16 21:16:22 följande:
    Men man fixar det Tråkigt dock att det blir likadant nu Jag har mannen vid min sida denna gången & det är jag så lycklig över, samtidigt som jag är livrädd för att han lämnar oss alla.
    Jo man gör ju de... Men de känns ändå jobbigt.. Men han kommer att finnas till ändå... Vacka 12 i morgon jippi....

Han kommer inte att lämna er....
  • ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-05-16 21:21:35 följande:
    Vecka 12 imorgon!! har inte mått illa på vecka Men fortf dödstrött....när vänder det, imorgon ele? hehe, de säger du att det brukar bli bättre efter v 12.Sexlusten är verkligen 0, min sambo börjar snart blii desperatHar ni nått råd ang tröttheten? Är verkligen tröttsamt att vara så här trött!!!
    Du kan kanske behöva äta järn tabletter de fick jag börja med i vecka 7
  • ensammamma
    we wish for a baby skrev 2010-05-17 18:43:53 följande:
    Hej Tjejer!Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag,Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig.så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap. Men jag önskar er all lycka framöver.Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt.begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall....Kram till er alla Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka
    Tråkigt.... Beklagar sorgen hundra ggr om.. Önskar er all lycka med nästa försök. Förstår att du mår dåligt för allt. Vill du prata så finns vi här... Många varma kramar
  • ensammamma

Hej alla förlåt att jag inte hänger med här längre i forumet. Jag har varit hemma några dagar nu ifrån sjukhuset men e förmodligen på väg in igen får reda på mer i morgon... Men bebisen mår bra å växer har fått sett den 3 ggr nu å de kommer å bli fler ggr. Ska ha RUL den 13 juli tror jag de va. nej nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgon dagen.....

• ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-06-10 22:48:56 följande:
    Men gumman, ingen fara...

hur är det med dej??
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    De kunde ha varit bättre. Men kommer att få ha de så här tydligen under hela gradiviteten. men e i vecka 15 nu så..
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-06-11 10:31:21 följande:
    Mamalicious: Tack söta du

Emelle: Grattis,skönt o få behålla jobbet!!! Ja alltså viket går ut i sep, men ingen tror att hon som ska komma tillbaka nånsin gör de. Och gör hon inte de,så skulle ja kanske få fortsätta om ja har tur,men lär ju bli svårt när ja e gravid nu då...då tar de ju säkert nåe annan!! Menmen,thats life!! E glad att ja har så länge i varje fall

ensammamma: Vad har hänt?? E de för du kräktes så mycket??Hoppas du slipper sjukhus,inte skoj jue!

Skogsbollen: Kommer gå super bra ska du se!!! Tänker på er på söndag!!

Theunknown: Om de e som ja befarar,så hoppas jag att du gör de rätta för dig!!!! Tänker på dig..hemskt o behöva gå igenom något sådant! Drilijoner styrkekramar!Hjärta

Nu ska jag iväg o jobba heeeela helgen,har verkligen ingen lust! Vill hellre va hemma o mysa o kolla film o äta godis!!! Snyft!!! Ja ibland känner man verkligen helt enkelt inte för o gå till jobbet o just nu e de tugnt
    Jag har fått en sån kraftig illamående så jag äter ca 10 tabletter mot de om dagen. Å de hjälper inte + att jag förlorar vätskan i kroppen för jag kräks så mycket. Sen så har jag väldigt lågt blodtryck så jag svimmar lite för ofta å flera ggr om dagen..
  • ensammamma
    NhjärtaD skrev 2010-06-11 10:50:07 följande:
    Vad är det du har??
    Ja snart halvvägs Jag med!
    TheUnknown skrev 2010-06-11 07:47:27 följande:
    Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
    Tråkigt
    Detsamma!!

KraaamSynd om dej!! De helgerna man verkligen inte vill jobba är tuffa...vad jag vet så är jag ledig, men jag planerar inget för då ringer dem mej Men jag ska äta lite godis åt dej med!!

Förresten, hur är det med ditt huvud??? Kom & tänka på det när jag vaknade idag Var själv lite lm i huvudet & hade ont igår med....

MALAKIW!!

GRATTIS på din dag!!!!{#emotions_dlg.flower}
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    Jag går in i vecka 16 idag..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)