December Bebis 2010 :)
Hoppas att det är ngt övergående. Är duktigt trött på flytningarna nu.. det kan göra uppehåll nästan en hel dag och så kommer det lite innan man ska lägga sig... men det gör att jag inte slappnar av riktigt...
God natt :D
Idag om typ 2 timmar kommer mannens pappa med sambo samt hans farmor och farfar.. De är jättenyfikna och mannens farmor har de senaste åren haft som vana att "råka" lägga handen på min mage och "känna" efter... får se om hon lyckas hålla sig idag. De vet inget än och ska inte heller få veta förrän om två veckor.. hoppas nu att allt går vägen...
Och idag är det min första icke-bruna-flytningar-dag (på typ 2 veckor).. Hoppas nu att det håller i sig så jag inte får ngt mer idag och inte mer sen heller..
kram!
Jag är också löjligt trött! Men det är också typ nästan det enda symptomet jag har.. Har börjat med ovanan att alltid ta en liten lur när jag kommer hem från jobbet.. Liten lur är det kanske inte... sover 2-3 timmar och sen har jag inga problem alls somna igen på kvällen. Det första jag tänker när jag stiger upp är när jag nästa gång ska få sova.. Har 15 minuters tågresa till jobbet och jag somnar alltid som en klubbad säl på vägen hem och dit.. På jobbet tycker de att jag ser trött och hängig ut och en tyckte att jag skulle kolla sköldkörteln efter som det citat "inte är normalt att sova så mycket".