Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Fiskrapar? Låter ju helt underbart Tungan ute

Har fått modemet hem nu, nu är det bara bredbandet som ska bli inkopplat också.. Sitter ju med ett mobilt bredband nu och jag som är en intensiv användare av bredband är hemskt bortskämd med snabbare hastigheter än det jag har nu. Skrattande

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-06-14 14:39:16 följande:
    Man vänjer sej
    Haha, ja! Rätta takter! Men denna gången VILL jag inte vänja mig Skrattande
  • Karttikeya
    skogsbollen skrev 2010-06-14 14:41:33 följande:
    Majorima:
    Härligt! Men jösses vad man kan bli frustrerad över långsam lina, särskilt om man blivit van vid lite fart.
    Oh ja.. Snabbt ska det gå och HUNDRA saker ska man kunna göra samtidigt också Skrattande
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-06-14 11:16:31 följande:
    ajj då

Man ska inte färga håret när man är gravid har jag hört, jag slingar mitt, med mössa, det är okej tydligen....Hoppas det blir bra på dej ändå...
    Av vilken anledning ska man inte färga? Jag har bara hört för att det kan bli vilken färg som helst, men det är väl inte farligt?
  • Karttikeya

Och jag funderar på att klippa av mig håret. Men det gör jag varje gång jag ska klippa mig, ändå ääälskar jag att ha långt hår. Har dessutom stort och lockigt hår så är svårt att hitta en bra "kort" frisyr som passar.. Vägrar ju hålla på o platta håret stup i kvarten. Våga vara lockig!

• Karttikeya

Det blidde svartbrunt, precis som det skulle. Hurra! Tur att man bara behöver färga utväxten.. Behöver två stycken kartonger med hårfärg bara för det.. Ibland är det dyrt att ha väldigt mycket hår! Behöver nog tre eller fyra stycken om jag skulle färga hela mitt hår i den längd jag har nu, haha!

Men i morgon åker lite av. Hur mycket återstår att se. Jag fegar nog ur som vanligt och bara toppar det litegrann.

• Karttikeya
    Minifer skrev 2010-06-14 23:37:28 följande:
    låter som att du har lika mycket hår som jag brukar ha =) Blir jäkligt dyrt att färga när man behöver så många, blä! Har slutat nu (färga) för att jag inte pallar meket, just nu har jag en fin utväxt sedan maj förra året, hehe.
    Ja, jag har massor av hår, till många frisörskors stora förskräckelse. "Ska vi inte tunna ut det litegrann..?" NEJ, blir mitt svar. Har fått lära mig att mitt hår, som redan har en tendens att bli stort fluffigt och frissigt, blir det ännu mer eftersom lockarna blir skörare ju mer man tunnar ut.

Kommer för det mesta överens med mitt hår, men ibland ser man ut som trollmor Skrattande Ibland känner man verkligen bara för att klippa av det..

Har erat hår påverkats något av graviditeten ännu förresten? Jag tycker att jag har fått ÄNNU mera hår. (är det ens möjligt).
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-06-15 11:18:46 följande:
    Idag är vi alla hemma mys, ska plugga lite nu bara medans de är ute!

Har sovit dåligt nu i två nätter, jobbigt...ligger & vrider & vänder på mej...funderar på vår ekonomi, den är inte på topp nu för jag har inte fått jobba så mycket som jag måste osv...
    Jag kan bli så stressad av sånt!!!!! usch....ska prata med min man sen om detta, han brukar lugna mej....

Kanon väder när vi steg upp idag, men nu börjar det komma stora gråa moln men än skiner solen

kram på er
    Det där med ekonomi är inte roligt... Vi har det tufft vi också eftersom jag bara fick halvt studiebidrag i slutet på maj och lite skattåterbäring nu i juni.. Julilönen blir inte heller så stor, usch! Rynkar på näsan
Svar på tråden December Bebis 2010 :)