December Bebis 2010 :)
Har varit hos läkaren nu o allt såg bra ut, hon sa som jag trodde att allt ligger väldigt långt bak, men tappen såg bra ut =)
ÅÅÅÅh Vad jag vill göra könsUL just nu. Blir så frustrerad av att antagligen veta!
Har en jobbig dag, allt känns bara åt helvete å det e trist. Så är det marknad o jag sitter hemma med en pigg sjukling o vabbar. Känns ju jävligt pissigt att inte kunna gå, hur ser det ut lixom? 
Vill ha marknadsgodis juuue!!
Lagt upp en bild i bildtråden, förstår mig inte på mig mage :P
Usch ja.. hoppas han kommer hem med marknadsgodis åt mig så jag blir lite snäll :)
Dagarna växlar! Idag e jag hurtig som sjutton o längtar efter att gå till jobbet. 
Ska städa undan det sista så mannen kan dammsuga när han kommer hem ;) 
Jag försöker att vara ute o gå så mkt som möjligt, har ju hund så man kommer ju ut, men långa promenader i rask takt saknar jag. Men idag blev det först en promenad till o från dagis, å nu blir det till o från jobbet, kanske kompenserar för kladdkakan jag åt igår ;D Är inne i en sån bakperiod så jag bara bakar o bakar, tyvärr äter jag ju oxå :P
Men oo så mkt bättre man mår när man känner sig lite fräsch o igång =) 
Har fixat till naglarna idag med, det var länge sen sist men nu tycker jag allt att det behövdes. Två saker gör att man ser fräsch ut hur man än är, snygga naglar o plockade ögonbryn ;) (min uppfattning ;P) Då spelar det ingen roll om man går omkring i mjukiskläder o e sunkig, naglar o ögonbryn fixar allt ;D
Nääää nu drar jag för idag! Bebis ligger o hickar precis vid byxlinningen, ett litet störningsmoment faktistk :P 
pöss heeeeej
Jessika! Visst var det du som också var timvikarie?
Jag "beställde" papper när jag ändå skulle ha VABpapper, så jag tänker prova söka iaf. Prata med chefen idag, världens mest konflikträdda människa i maktposition, bra kombination.. Men får se vad som händer, jag sa att jag kommer komma in med lite papper o så, hon har väl gjort det förut antar jag :P Kan ju söka från typ första november, men tänker nog fråniaf mitten..
Jag tycker tiden går såååååå sakta nu!! Jag vill iaf över v 30 strecket :P, går in i 28 imorgon.. 
Har inte packat väska än, vet att jag packa ner massa onödigt när jag väntade Nova och jag tänker nog inte stanna så länge denna gång hoppas jag. 
Sköna kläder, trosor o amningsBH e absoluta, precis som bebiskläderna, men att hålla på med pyjamas o grejer orkar jag inte där tror jag.. eller.. haha får se. Blöjor till mig o bebis såklart :P När Nova kom hade apoteket stoooora bindor som var bra, man blöder ju oftast mer än man tror.. 
Idag har vi haft barnvakt o jag o Jonas har varit i nkpg hela dagen för han har tävlat =) Det e så roligt att se på, även om jag tycker det är värre för mig som står bredvid å e nervös, än för honom som åker på stryk :P 
Nu har jag ensamkväll.. Men väntar hem karln så vi kan mysa lite ;D
Magen e gigantisk idag! Bebis måste flytta runt sig mkt eller nått för storleken e olika från dag till dag.. 
Det är så trist eftersom jag har ganska mkt kärlekshandtag så känner jag mest att jag ser allmänt stor ut, inte gravid ut, när jag ser mig själv i spegeln, men gravidmagen kommer väl snart =)
Jag vill shoppa bebissaaaaker! Längtar mer o mer efter bebis o börjar väl fatta att jag faktiskt inte kommer vara gravid i all evighet utan nån gång kommer en liten plutt med. pratade med en kompis igår som heeeelt klart hade tyckt sig se att hon väntade en pojk, hennes mamma som var med på UL sa samma sak, men ut kom en flicka, så nu e jag ännu mera sugen på att kolla vad det är, hatar att kanske veta:P